Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 31 Januari 2011

AWARD DAN TAGGED DARI GREEN LIFE,MISS FIX,PARA DAN IZNIE

Salam.. kali ni aku nak jawab hutang award dan tagged yang aku dapat datangnya dari Green Life,Miss Fix Dan Iznie! sila-sila la ke blog dorang bertiga ni amat menarik! ok! award yang diberikan ialah...


=AWARD DARI IZNIE=


1st : sejak bila mula berblogging?
10.8.2009 start aku mula mengenal blog! hehe

2nd : mengapa berblogging?
tujuan utama aku nak cari kawan jer dan yang lain-lain untuk dapat duit nuffnang.. hehe

3rd : selalu wat n3 mengenai apa?
blog aku ni memang sinonim dengan gambar jer semua gambar ada tapi!! gambar ehem-ehem takde la sebab blog aku ni semua boleh masuk bukan terbuka kepada 18 tahun ke atas sahaja...

4th : suka blogwalking tak? sebab?
suka! sebab boleh naikkan traffic untuk nuff dan banyak dapat idea bila lihat macam-macam blog.. hehe

5th : apa pendapat mengenai pemberi award?
iznie? menarik! aku kenal dia ni kalau tak salah dari 2009 masa aku menulis cerita hantu dulu apa-apapun dia memang sempoi kot? haha


=AWARD DARI MISS FIX=


=AWARD DARI GREEN LIFE=


Ni plak soalan dari Para dia takde award cuma ada soalan jer..


apa benda penting dalam hidup korang?
Laptop
CD game aku
Henset

benda terakhir yang korang beli gune duit korang?
henset baru aku guna duit nuff.. hehe

dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan apakah temanya nanti?
pasal perkahwinan aku serah saja kepada bakal isteri aku nanti sebab prinsip aku "Lady First" aku ikut je dia nak kawin kat mana? walaupun di siam sekalipun ops! hahaha

adakah korang sedang bercinta sekarang?
er.. erk... ha! no komen.. next soalan!!

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
hingga akhir hayat.. aiseh!

di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
dalam alam maya boleh? hahaha

novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Buku Jampi Serapah kiranya buku black magik la! hehe tak percaya? nanti aku tunjukan..

apakah nama penuh korang?
selamat soalan bukan tanya nama penuh dalam I.C kalau mana penuh saja NICK IRFAN la.. hehe

apa nama penuh kuceng korang?
Kucing plak? rumah aku takde kucing kalau lipas,semut,cicak dan nyamuk ada la.. hahaha

antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
mak! ayah pun boleh la.. hehe

namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
bakal isteri aku nanti? siapalah agaknya.. hmm...

adakah korang basuh baju korang sendiri?
tak sebab mesin basuh kan ada? hehe

dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Mekkah!! kalau dapat pergi dalam mimpi pun jadilah..

pilih salah satu, peluk atau cium?
er.. raba boleh? wakakaka

beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
blog dia banyak sajak
dia friendly
kelakar kot? (sebab aku suka cerita munir dalam blog dia)

Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
Surat Beranak
I.C
Passport eh! aku ada passport ke? hahaha
Pakaian yela takde pakaian berbogel plak nanti? haha
Buku akaun tabung haji.. hehe

lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
banyak la nak senaraikan rasanya 3 hari pun tak habis ni.. hehe

bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
14.Julai.1990 aku tak sambut sebab selalunya macam kena sumpahan bila besday aku je mesti aku tak sihat ni betol bukan tipu-tipu start 2008 aku tak pernah sambut besday...



Mangsa Tagged dan Award aku ini ialah


P/S=terima kasih kepada yang bagi aku award dan tagged ni!! pssst... kalau ada jangan segan bagi la lagi.. aku sedia menerimanya.. haha

21 ulasan:

IMANSHAH berkata...

baru je, tapi follower beribu riban

Raji and Yeen berkata...

hahaha ni blog pengumpul gambar2 yg pelik ;P
thx again xD
yg arituh pun xsmpt jwb lgik
hak2

MR. SYAH berkata...

blog ni mmg bnyak gmbr2 menarik dan aneh.. yg aritu xjawab lagi.. nnt klu ada masa aku jawab yerk.. hehe..

Tanpa Nama berkata...

alahai , banyak nye kena jawab . thanks tag lagi ! =D

Anati Soki berkata...

anat pun slallu basuh pakai mesin basuh!!! hehe. nk baush pakai tgn? uh.. tak snggup nk lenguh2kan tgn.. wakakakak..
plus.. time skolah menengah dulu. kasut skolah pun anat cmpak masuk mesin. hehehe

asliner berkata...

binggo!
saya mangsa tagged awak..
oyeh! =)

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

keep on blogging :)

Farhan Zulhusmi berkata...

owh...siap dapat award bagai erk nick....
soalan2nya kenapa masuk air???hahaha...ok...keep it up my friend....

dya adriza berkata...

woah! ni berapa kurun punya hutang nih? hehehe..

mie berkata...

tu dia!!
banyak soal jawab..
eheheee

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

semoga blog anda terus maju...

Rina Rossoneri berkata...

kita tag kamu untuk giveaway/contest
http://rosmilanista.blogspot.com/2011/02/1st-ga-pearl-by-moon.html

zaty luvlianncez berkata...

jap2..kompiussss sket

tag zaty yg mne..

skali ngn award2 tue ke..ehhh..hehe

xplain kn ea

- zuriey - berkata...

banyaknya award dia dapat..jeles gua

Yellow LEOpard berkata...

wahh, asek dpt award+tag je.. :p

Miss AZ berkata...

byknya award dia..
bab2 award n tagged ni agak malas nk buat.. hehe!! tgk lah kalo rajin.. thanx sudi tag :)

mr.syazwan berkata...

F
U
U
U
Y
O
O
O

dpt lagi

yea3..

haha

mekaseh ye

supergassoline berkata...

knapa byk award neh.?!
sy jeles.!

ahahaaa.!
:))

Hanis Azla berkata...

alamak.. kena tag lagi yer.. nasib baik akak dah pernah jawab tag soalan2 tu sebelum ni.. he..he.. selamat.. anyway thanks yer nick sbb sudi tag akak lagi..

si para para berkata...

TQ nick...
nanti ada line laju aku buat.
ni pakai pc kat tempat keje.hehe

NARDtheNERD berkata...

tak bagi kat akak pun?..
hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster