Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 21 Januari 2011

NICK IRFAN TERJATUH CINTA NAJWA LATIF?

Salam.. oh..ho! hahaha ha! korang kenal tak Najwa Latif? aku dulu tak kenal pun sapa dia ni aku mula kenal dia sebab kawan aku yang bagitahu? aku mula-mula ingat sapa la plak Najwa Latif ni? sebab kawan aku ni hari-hari cerita pasal dia ni? dia kata najwa latif ni kat youtube semua kenal dia..! lagi-lagu dia semua best suara sedap? rupa pun cantik? hebat plak main gitar! sampaikan kawan-kawan aku kat facebook semua minat dia!! hari-hari dengar lagu dia walaupun lagu yang kawan aku tak suka? bila dengar Najwa ni main lagu tu terus jadi suka!!! hebat!! tapi aku mula tak percaya pun sebab aku ni cerewet sikit nk suka lagu-lagu aku tak suka ni.. hehe


TAPI!!!!!


Tadi aku try taip nama Najwa latif kat youtube? dapat banyak jugak video dia main gitar sambil bernyanyi aku pun try la dengar 1 lagu Justin Bieber-Love Me dan Justin Bieber-Eenie meenie tetiba...



Terus aku jadi suka lagu ni!!! (seriusly dulu aku benci semua lagu-lagu justin bieber dulu) tapi bila dengar Najwa Latif ni nyanyi terus jadi suka!!! wah! jadi aku ambik keputusan aku nak aku try lagi lagu no 1 paling aku benci! entah kenapa aku tak suka lagu ni? lagu (kalau berpacaran)

Aku try dengar tadi Najwa ni nyanyi sekali tiba-tiba aku boleh suka!!! aku lupa aku benci lagi ni dulu sebab sekarang aku dah suka!!! Arghh!! hebat betol Najwa ni! apa Aura dia pakai? seriusly banyak lagu yang aku benci giler babeng dulu!!! tapi dengar Najwa ni nyanyi aku terus jatuh cinta kat dia!!!! eh! bukan kepada orangnya marah bf dia nanti kalau dia ada bf la? tapi aku jatuh cinta kepada lagu-lagu dia nyanyi!!! wah! seriusly lagu-lagu dia telah jadi ubat tidur setiap malam aku sebab kalau tak dengar lagu dia aku tak boleh tidur! wah!!! Bagi aku dia lebih hebat dari Yuna dan Ana Rafali (jangan marah ye) hehehe


P/S=ha! korang semua kalau nak try dengar lagu Najwa Latif ni nyanyi sila taip nama dia kat youtube banyak video kat sana! cepat! apa-apapun aku rasa dia boleh ganti Ana Raffali dan Yuan 1 hari nanti sebab yang aku tahu dia umur 16 tahun...

25 ulasan:

zaheeyah berkata...

artis baru ke?? tak penah dengar pown...

CikAizA berkata...

Amboi... jangan taksub sanga cik abg oi....ada aura bgus pun mendedahkan suara tu kira dosa... kuikuikui

Tanpa Nama berkata...

huhuh
okeyh la tue!

zaty luvlianncez berkata...

ehem2..

aik nick??

dah terjatuh chenta ke

hehe

::FAIZ:: berkata...

Jatuh Cinta pandang pertama

mr.syazwan berkata...

wah nak dengar lah mcm ni

x sedap siap ko!

haha

kekelip berkata...

yuan??..hahaa..
artis baru ek?..hehe~~

Farhan Zulhusmi berkata...

xpe nick ko jangn risau...
aku pon nak gak jatuh cinta macam ko rse...hahahaha
xpe
aku cuba, try, test dgr ye....hehehe

terokai seni berkata...

ngeh3x angau petang jumaat ni, takpe esok cutiii

Nor moscow berkata...

Hmmm..saya dah dengar..mmg best..nanti kena rekomen pada Encik asben sbb selama ni dia dok minat kat Yuna dan Zee Avi..

Unknown berkata...

sy p0wn suke gak..!!
n da f0llow blog dy skali
~ngeee...

Anati Soki berkata...

justin bibir? heheh. anat pun tak suka gak. nympah ja tgk dia.. hehehe

njwa latif.?? yeaaah!! lets search!!!

Fizah Ibrahim berkata...

hehe mmg sdp sore dak tu, umor muda lg huhu.

ni blog dia:
http://najwalatifs.blogspot.com/

sugar2 kapas strawberry berkata...

semua nk jadi yuna anaraffali..haha

Raji and Yeen berkata...

oh nk try juga nih ;D
xpernah dgr lgi..
btw
Yuan spe oh xkenal xkenal
hahaha

adwafarahin berkata...

die nyanyi mmg best pon!

kiwi berkata...

sy ad dgr gk psl dia..femes gk..kecik2 sudh femes..^^

Rina Rossoneri berkata...

hahahahaha..
oh baru 16

Ali ridha berkata...

siapa pula najwa latif ni.langsung tak pernah dengar.penyanyi dari negara malaysia ke.

# # jika-aku-miliki-kamu !# #

# # Perang baju-T RHETT & LINK’S !# #

# Mak Ana raffali suruh korek bakat !#

nanadhoi berkata...

same!!!!!!!!!!!!

100% setuju!

Tanpa Nama berkata...

best ke ?? biasa je .. nak cari someone with extra ordinary talent . baru best ! x)

asliner berkata...

tak pernah dengar name..
nme adik tue sdp..
msti suare pun sdp

dya adriza berkata...

ni stok artis youtube nih, satu spesies la dgn cik shida tuh. tp ok la, dia mmg layak setanding yuna n ana rafali

chesakinah berkata...

siyesss... kite pon suke dia!!!! =)

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

hehehe ya..very nice indeed.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster