Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 8 Januari 2011

NICK IRFAN PENYANYI TERKENAL?

Salam.. baca tajuk di atas? soalan ni yang bermain di fikiran aku sekarang? sebab tadi kawan aku di FB aku letak mana dia Fiz(tapi kawan di alam maya je aku tak pernah jumpa pun dia ni tapi kenal lama juga) dia selalu mengikuti blog aku tapi sekali pun tak pernah komen apatah lagi jadi ahli kiranya dia ni silent reader la blog aku tadi dia tanya?






Fiz=nick ko sekarang dah terkenal tak kasi tahu aku pun? ape punye kawan la.. kata malu nak tunjuk muke? tapi aku dah tengok muka ko kat youtube siap main gitar lagi! muka ko nampak macam mat salleh pun ada! hensem gila! sah ko ramai peminat..

Nick Irfan=huh! bila masa plak aku letak gambar aku kat youtube? main gitar? mana plak hang nampak? silap orang la wei...

Fiz=eleh.. jangan nak berselindung la? aku tengok muka ko kat sini (kawan aku bagi laman web tersebut) korang nak tengok klik sini dan sini

Nick Irfan=aku tadi try tengok-tengok laman web kawan aku bagi tu eh! memang nama aku!! tapi cuma bezanya dia NIK IRFAN aku NICK IRFAN.. haha tapi kan aku google dan kat youtube nama NIK IRFAN perghh!! banyak jugak! popular jugak mamat bernama nama NIK IRFAN tu.. google plak nama NICK IRFAN hanya yang keluar blog aku jer... sedih


P/S=kepada semua untuk mengelak kekeliruan yang maha kelam kabut? aku nak memberitahu jangan terkeliru ye? dalam video tu bukan aku harap maklum...

23 ulasan:

Ayuni berkata...

hikhik, bnyk sgt namer samer...

zaty luvlianncez berkata...

haha..igt kan awk yg men gitar tue..
haa,ape lg awk pn try ah petik gitar tgk..hehehe :P

zEri sAfEerA berkata...

hakhak ^^ konfiden betul kwn awk 2 :)

IMANSHAH berkata...

xmasuk youtube pun blog ni dah terkenal..wahaha

kimchisu berkata...

hahahah kalo btol la kan..da xcited ni..glamer la kawan cek ni..hahahah

hans berkata...

entah2 memang betul ko per
baik ko ngaku cepat
haahahah

P/S : Saya Akan Merindui Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah

Rina Rossoneri berkata...

haaaaaaaa benda ni lah kita nak bagitau, lupa lohhh!..hari tuh dah lama lah,tgklah video tuh,pastu tgk nama eh,nama dia samalah dgn nick irfan,org yg sama ke,pastu kita tanya empunya blog,mamat video tuh yang blogger nick irfan ke, pastu empunya blog pun xtau..pastu,mamat video tuh ada facebook,kita bukaklah facebook dia,pastu ada email..kita tgk email dia dgn email kamu lain. ohhh salah orang...yang empunya blog tu pun frust sbb ingatkan mamat video tu ada blog hahahahaha

Asmi Asmidar berkata...

a'ah nick tadi pun mida jalan2 tibe ade page we love nik irfan .mula2 ingat nick tapi takkan kot. .ouh skunk mida da tau la bukan nick .:)

Miss AZ berkata...

hahaha!! ok lah tu kuar blog kamu saja.. kalo ramai2 nama nick irfan, susah gak nak cari blog ni nanti.. :D

athirah ahmad berkata...

klaw kat sini ada button LIKE. dah lama tekan. btw. dulu pun egt kamu juga. tapi lps follow nik tuh. baru tahu kamu berbeza.

kiwi berkata...

alaa irfan ..x pe awk jdi blogger kire famous ap..hihi..follower pn rmai.. ^^

Aesya Zealous berkata...

betul ke bukan ni??kehkeh

misSbLurRy berkata...

ahahah...kebetulan nie

Burungman berkata...

haha.. aku mau tengok nick masuk utube

deena farhana berkata...

eheheheh...

awk ngaku je tu awk...glemer sket...miahaha :P

si para para berkata...

hehe saje je ni tumpang glemer...
nick, try la buat satu lagu..letak dlm youtube..msti gempak punya.hehe

madihah berkata...

ohhh...da cukup hot la ni ? haha

sugar2 kapas strawberry berkata...

haha.nama common.biasalah.

Fariq Jalil berkata...

baru nak mintak sain tadi,,
rupanye bukan penyanyi,, heheh

zazaw berkata...

AHAHAHA
ingat betul betul penyanyiii\
theeeeeeee

Cik SHiNJU berkata...

Nama dia cuma xde huruf C jer kan..
huhuh

asliner berkata...

ye je bukan nick?
ntah2 nick sje je selindung..
hehe..=P

dya adriza berkata...

nick irfan x tercabar ke ;P ehehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster