Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 23 Januari 2011

PEREMPUAN DAN MISAI

Salam... kali ni aku nak letak gambar yang melawan hukum alam! hehe sebab apa? nak tahu? apa akan berlaku kalau semua perempuan ada misai? hmm... arghhh!!! tak dapat nak bayangkan tengok je gambar-gambar kat bawah ni...


1.Megan Fox

2.Lindsay Lohan

3.Queen Elizaberth

4.ni bini obama nama dia aku lupa la..

5.Lady Gaga

6.Sarah Jessica Parker

7.Susan Boyle


P/S=amacam? mengerikan tak? hehe agak-agak yang mana nampak macam lelaki betol? aku rasa yang last sekali! hehe lalala (korang perasan tak aku ada blog lagi 1? kalau tak salah aku letak cerita hantu je kan? lama jugak aku berhenti menulis tadi sambung balik kalau sudi singgah sini -siri 11:episod 101-)

24 ulasan:

Anati Soki berkata...

ahahaha.. geli ngat aih.. gelak guling2

Seimura berkata...

err? scary kot? tak sesuaiii... ngeee...

z berkata...

owh tidakkkk...hahah..huduh benau...

Mohamad berkata...

Salam..
Barangkali hormon lelaki melebihi hormon perempuan kot..hehehe

zaty luvlianncez berkata...

euuuwww

x nak lah i misai2 nie

hehehe

x mai tuntut award pn nick

Mohd Wakiyuddin Rosnan berkata...

agaga.. lwk kot.. misae..

ayienchan berkata...

adeh buruk pulak muka bila ada misai ;p

::FAIZ:: berkata...

huduh2

Hani Nabilia berkata...

aduii ngeri nye kalo dorg ade misai huhu

dya adriza berkata...

aduhai.. saya ni mmg x suka misai, seriusly! rimas, geli semua ada. tp klu dia buat style muka busuk, ada jambang sikit mcm mls nk cukur, tu saya suka! hahaha~

mr.syazwan berkata...

perempuan berzakar ada x???

hahahaha

larrrrrrrrrrrriii

bye

=_=

terokai seni berkata...

sapa la pedajal dorang ni

Ieqa Swetluv berkata...

uishhh.. tak sanggup rasenye berbulu di muka huahua

Cik_Shiqah berkata...

hahaha hensem plk klau tgok sekali lalu.
kekeke ;p

Raji and Yeen berkata...

pelik btol rupa mereka bermisai =.="

Miss AZ berkata...

hahahah!!!
lawak kot muka dorang :D

mie berkata...

macho gila..
hahahaaaaaa

- zuriey - berkata...

keje sapa ni..lawak r

Ann berkata...

megan fox dr cntik btukar jd hensem..hehe

Hanis Azla berkata...

akak pernah ada kenalan perempuan yang bermisai.. kesian dia hari2 kena shave mcm org lelaki.. hormon kot kan..

MR. SYAH berkata...

hahah.. yg last tu mmg paling bergaya skali..

استاذة ليلا berkata...

buleh tahan nger lah..huhu

si para para berkata...

haha kelako gambar ni..
tapi tak sesuai kan pempuan ada misai macam tu..

kalau la pempuan ada misai..mesti kaya raya orang yang jual pisau cukur,,

asliner berkata...

buruk giler yang gambar prince elizabeth...
ciap jambang kot!

p/s: nick, orang tua2 kate kalau perempuan yang ade sedikti misai(yang tak berape nampak), maknenya nnti esok luse suami dye sayang dye..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster