Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 30 Januari 2011

MACAM MANA NAK BUANG AIR KALAU TANDAS MACAM NI?

Salam... kali ni aku nak letak gambar yang membolehkan aku hilang seleran nak berak atau buang air kecil? hahaha tandas-tandasnya ialah seperti berikut... hehe



memang hilang mood nak buang air kecil air besau boleh la jugak sebab membelakangkan aku


tanda ni pun agak seram jugak sebab pelik sangat banyak tulisan graviti plak?



cait! tandas ni aku sanggup tahan dari buang apa-apa sebab menyeramkan la dah la dinding kaler hitam!



kalau masuk tandas macam ni pun boleh membantutkan saluran najis aku? hahaha


kalau masuk tandas ni boleh lapar jugak perut aku teringat ayam...



tandas ni pun aku takkan masuk kalau emergency baru aku masuk


kalau aku masuk tandas macam ni? hehehehe no komen.. hahahaha


tandas ni rasa macam segan je nak buang air? walaupun perempuan ni hanya gambar jer...


P/S=tandas kat malaysia kalau habis teruk pun takdelah sampai macam ni? hehe apa-apapun syukur tandas rumah aku bersih! yela aku setiap minggu cuci (serius kalau nak tido dalam tu pun boleh dan sebelum ni ada la aku tidur dalam jamban! bukan buang tebiat sebab masa tu bilik aku parent renovate nak letak marmar! jadi nak tidur luar kotor dan berdebu? takkan nak tidur dalam bilik mak dengan ayah aku plak? nak tidur bilik air basah? jadi aku ambik inisetif tidur je dalam jamban ada la jugak dalam 3 hari 2 malam hahaha)

27 ulasan:

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

huhuhu pelik dowh..sah sah aku tahan sampai rumah kalau public toilet kat mesia camni hehehhe

miera berkata...

heh, tandas yg graffity tu leh tahan gak eh.. cun apeee

Seri berkata...

peliknya tandasnya

Rina Rossoneri berkata...

smart lah toilet yg 2nd tuh...

hakhakhak biar betul tido dalam toilet??????????? hakhakahkahka cian gila..habis tu parents cakap apa

Mohamad berkata...

Sepatutnya tandas perlu sentiasa bersih kerana tempat itu yang selalu kita akan pergi. Malangnya tempat ini tidak terjaga dengan baik walaupun kita bayar..

Namun tidak kurang yang kreatif untuk menunjukkan tempat ini sentiasa terjaga walaupun seram nak masuk seperti gambar2 yang dipaparkan..

Hanis Azla berkata...

ish.. klu akak pun tak lalu.. tahan ajelah nampaknya..he..he..

toilet kat rumah juga yg terbaik kan..

mie berkata...

wow!!
best tu..
aahaaaaa

Anati Soki berkata...

rela thn kencing lg drp mmbuang dlm tndas yg cmtuh..huhuhuhu

suri solehah berkata...

ada saje gambo pelik2kan..tapi yg gambo 2 tu okey je..tak ada halangan lah

Ayuni berkata...

hm, pegi berak kt lain...

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

amboiiii dalam tandas pun berseni gak lahhhhh.... uiihhhh camne nak buang air pasal ade orang kat situ nengok.... ooohhhhh tak lehhhh lahhh

Izan Yusof berkata...

kalu kita, sanggup tahan lagik. haha! :)takot jep. nak masuk pown takut dah.

MR. SYAH berkata...

yg grafiti tu rasa selesa jer.. heeh..

mira_nas berkata...

haha.. pelik2 lah jambannya

asliner berkata...

1 dan 2 tue sangat kreatif..
tapi kalau yang lain2 amat menyeramkan..
baik tahan..keh3 =)

terokai seni berkata...

hee pakat tak 'membese' le

Raji and Yeen berkata...

hahaha kalau tandas nombor 3 tu style ap o.O
kalau ak ske tandas cmtuh xD

Farhan Zulhusmi berkata...

hahahaa....
agak2 mane ye nak order tandas tu.,...hahaha....
ok...tido kt jamban...mesti sejkan...macam ada ekon??hehee

si para para berkata...

terbantut proses perkumuhan.hehe

mana la ko dapat gambar macam ni nick..

Yellow LEOpard berkata...

erkk..hilang selera aku nk berak cmnih kalo toilet mcm tu

Miss AZ berkata...

mak aih tandas..
suka tandas yg normal lagi dr semua2 tu..

iem berkata...

tandas kt msia kreatif dgn xnak flash..
rela buasir dr masuk tndas awam

KUREKURE COMEL berkata...

uweekkk...mmg menggelikan...sanggup tahan....huhuhu

::FAIZ:: berkata...

haha gilela gempak

cik sakdi berkata...

siyes ke nick penah tido dalam jamban? wakakakka

dya adriza berkata...

sadis! ya Allah nick... o_0...

Ukhtifarhana berkata...

kamu tdo dalm jamban?bior bebenor..haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster