Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 18 Januari 2011

KEJAMNYA 10SG!

Salam.. kali ni entry agak mengerikan jadi aku dah bagi amaran bukan untuk 18SG tapi 10SG! hahaha sebab entry ni agak kejam! ha! korang semua tahu kan? kalau bunuh orang kena tangkap hukuman gantung sampai mati tapi itu zaman sekarang? tapi! yang aku nak tunjuk ni zaman dulu penjenayah berat di hukum begini!!! korang tengok sendiri (sapa lemah semangat di larang melihat)



1.Letak batu berat di atas badan hingga penyek!!!

2.belah urat perut lepas tu tuang minyak yang mendidih!

3.Ikat kedua belah kaki dan tangan lepas tu di sampai terputus!

4.Bakar tapak kaki!!

5.Di sula dari ehem2 sampai ke mulut!!

6.Pancung!


P/S=amacam kejam tak? serius! bagi aku memang mengerikan! seksanya dorang sebelum mati hmm..kesian plak aku tengok kenapalah pesalah di perlakukan macam tu? walaupun dorang jahat sekali pun jangan sampai seksa begitu sekali..

17 ulasan:

NHazirah berkata...

weh seksa aku tgk..kejam sgt sgt sgt.. wuuuuh! mengigau aku mlm ni nk tdo..

mr.syazwan berkata...

kejam dan zalim!

chemay berkata...

tapi dlu bila dah seksa macam itu..
baru kurang jenayah..
ptut sekarang pon buat lah kot..
bunuh yang rugul budak2 kecik ..
whoahhhh baru adil kan??
:)

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wooooo mmg class gitu penyiksaan terlampau.... buat salah tanggung lerrr.... tu baru hukuman dunia belum akhirat lagi....

Nurul Faezah berkata...

Arghhhhhh!!! Mmg sangat kejammmmm..

- zuriey - berkata...

kejam gila!

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

itu zaman dulu..... zaman jahilliah ....tapi ok la sekurang-kurangnya tak der la org berani nak buat jahat macam la ni..

missSenget berkata...

kejam2..

seb bek gmbr itam putih je..

hihi..

rossoneri berkata...

erkkkk pengsan jap

KUREKURE COMEL berkata...

dalam islam pun xde mcm ni....seksa manyat tu kan...

Daria berkata...

kejam sgt kay...

cemomoi berkata...

sesuka ati je buat orang cenggitu

::FAIZ FARISH:: berkata...

gile ar.... sgt seksa.

ANATI SOKI berkata...

kejam tahap bewak kena gilis keta .. hehehe

zaty luvlianncezzz berkata...

kejam..sadis..huhu

nk hukum pn agak2 la kn

Ann berkata...

huhu seram giler..........confirm takut nk wat slh ni.

dya adriza berkata...

*pitam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster