Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 23 Januari 2011

PATUNG VS MANUSIA

Salam.. lama tak update rindu aku tak? ha! tak rindu? tipu kan!! haha eh! sory lama tak update (padahal baru sehari jer) sebab aku semalam 24jam tengok Movie! yang aku baru habis download sendiri ada 8 movie kesemuanya! Zombieland,Devil,Narnia 3,Inception,The Expantable,Megamind,Tangled dan Letter To Juliet! perghh!! semua movie ni menarik! aku punya asyik tengok movie sampai terlupa blog plak? hehe ok! bukan itu aku nak cerita sebenarnya sebab kali ni aku nak tunjukan selebriti hollywood yang di jadikan anak patung!! tengok la sendiri..













P/S=menarik tak? hmm.. agaknya macam mana la rupa aku kalau dorang buat anak patung? ada ke orang nak beli nanti? kui.. kui.. kui,...

15 ulasan:

kiwi berkata...

nmpk real la..yg pmpuan pkai bju pink 2 comel..hihi

si para para berkata...

ko punya mesti kiut nick.hehe

wah banyak betul download cerita..
meh nak jgk.

z berkata...

cm takut lak kalau tgok diri sndri jd doll..haha

zulkbo berkata...

salam..
comel 2 nya..
ermm.. Obamma tu macam
tak tanjak je..?

Scha Nazri berkata...

konpem xde org beli. keh2.

wee~

Cik_Shiqah berkata...

semart kot! huk3.
btol2 pink tuh comey. huu~

Raji and Yeen berkata...

byk btol cter kau tgk?
hahaha ak dh tgk sume citer yg kau ckp tuh ;P

aah la lebih kurang la kot
ke kebetulan tu?

mie berkata...

gue pun nak dijadikan anak patung la..
ehehee

Bunga berkata...

xsanggup la bunga nak tengok bunga jadi patung..haaa...

tot tot kecik berkata...

salam..


nick nk ke..??
hehe meh tot tolg buatkan.. :p

Anati Soki berkata...

ibama tuh yg paling style.. tlinga menonjol habis. wakakaakak

Rina Rossoneri berkata...

fall out boy pun ada patung sendiri, justin pun samaaa...huuuuu,kalau kita kat US,dah lama beli patung justin wawawa

brat2104 berkata...

nak cerita yang ko download tu... apa kaedah terbaik?

dya adriza berkata...

cantik!3

asliner berkata...

suke yang barack obama..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster