Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 2 Januari 2011

SELENA GOMEZ DAN MILEY CYRUS JATUH CINTA KEPADA NICK IRFAN?

Salam.. Mesti perkataan pertama yang keluar dari mulut korang bila baca tajuk entry aku mesti korang ingat aku gila kan? ish! tak baik tau! aku masih waras la,masih boleh mengira dan mengeja bukan apa korang baca tajuk atas tak? kenapa aku letak tajuk macam tu? cerita dia macam ni...


Selepas solat isyak semalam aku tengok TV cerita kat disney tetiba aku rasa macam dengar suara miley cyrus ni speaking dekat aku dan timbul plak suara selena gomez ni buat suara manja plak merayu kat aku! aku faham dorang cakap bahasa english tapi aku nak balas aku tak reti? sambil dorang tarik-tarik baju aku masa tu! perghh! kalau tak silap aku aku pakai jaket kulit kaler hitam dengan spek plak? sedang asyik miley dengan selena gomez tarik tangan aku..

Aku di kejutkan semua orang serbu ke arah aku sambil menjerit "Nick Bieber! Nick Bieber!" masa tu ramai jugak nak minta sign autograph kat aku perghh! rasa popular plak masa tu? lepas je aku sign miley dengan selena gomez sekali lagi datang ke arah aku sambil berkata "Who do you choose to make your wife in?" lebih kurang macam inilah dorang kata,masa tu aku dah gelabah giler babeng..

Tetiba dua-dua dorang ni naik atas bangunan nak terjun sambil cakap benda yang sama! aku masa tu serba salah jugak sedang aku asyik mencari ayat nak jawab (yela sebab aku ni english lemah sikit) dorang terjun aku terkejut terjaga!!! hehe mak aku kejut sembahyang subuh sambil kena berleter sebab tak tutup TV kebetulan hari tu cerita Hannah Montana dengan Wizard Weavely Place? hahahahhaha

=MILEY CYRUS=

=SELENA GOMEZ=

Berebut dapatkan jejaka bawah ni...
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
==========
=========
========
======
====
==
=

Siapakah dia ini?
Nick Bieber!!! wakakaka (sila muntah hijau semua buruk betol muka jejak ini)


Moral The Story=
lain kali kalau tidur tutup TV nanti tak pasal-pasal korang mimpi sekali apa yang berlaku dalam TV? (BETOL TAK?? SAPA PERNAH MELALUINYA) hehehe



P/S=kali ni pembukaan 2011 aku nak buat segmen mimpi plak? tambah 1 lagi... dalam segmen mimpi aku nak ceritakan apa aku mimpi sepanjang 2011 ni... amacam? hehehe

20 ulasan:

Cik SCC berkata...

hahaha..
bukan setakat tutup TV sblm tido..
jgn lupe basuh kaki skali yer..

Scha Nazri berkata...

mimpi mengarut lah kau. haha

mie berkata...

nick bieber..
nak sign.. hahahaaa

dya adriza berkata...

lebih baik jadi nick irfan kan =)

asliner berkata...

ahaha...
weyh korang!
nick bieber mengigau! ^_^
jgn lupe bsuh kaki dan bce doa yer sebelum tido..=)

nur aisya humaira berkata...

haahaha...
sampai mimpi!!!
uishh2...:)

mardhiah ismail (: berkata...

hahaha wah wah taknak kalah mimpi an haha

Anati Soki berkata...

wakakaka.. iya2 ja mimpi. muahahaha

- zuriey - berkata...

amboi bestnya mimpi..

Asmi Asmidar berkata...

basuh kaki .baca bismillah 21 kali , al fatihah , syahadah . . ..
hee. . .
tula , kan da bukan2 mimpi sampai miley cyrus ngn selena gomez kalau siti nurhaliza tak pe jugak.heheh

sugar2 kapas strawberry berkata...

selena gomez lagi lawa...hehehe

Rina Rossoneri berkata...

oit,ko tengok cite hannah montana??????????? hahahahah

Cik SHiNJU berkata...

Nick Bieber erk..heheh..lawa rambut :) Mlm td akak tgk Niyang Rapik..sib baik tutup tv sebelum tido..Buatnya akak mimpi niyang Rapik mau terkucil tgh tido..huhuh

Afzainizam berkata...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selena Gomez dan miley cyrus tu mmg cun lahhhh

yang buat aku tak tahan tu irfan dah jadi nick bieber woooo mmg muntah hijau nampaknyerr aku ni

Afzainizam berkata...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nick bieber tu pakai cermin mata hitam kelakar tul lahhhh.... kat pasar malam tak ade jual cermin mata hitam tu

kiwi berkata...

adoi sengal je..haha..nick bieber nk autograph :P

najihah berkata...

hahaahha..tak pasal2 termasuk dlm mimpii..

uit2..muka nick ke tuu?

MR. SYAH berkata...

aku byk kali gak mimpi.. tp xprnh mimpi mcm tu.. aku nk gak..

Unknown berkata...

kelakar lah mimpi tu..

haiz...

BENA berkata...

boleh tahan berangan nick ekkkk . ehehehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster