Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 4 Januari 2011

PENDRIVE?

Salam... arghh!!! aku masih lagi mengalami intenet lembab! tapi takpe intenet lembab tak mematahkan semangat aku nak update blog! huhu.. ok! kali ni aku nak letak entry pasal pendrive plak? pendrive yang biasa kita tengok pendrive bentuk segi empat je kan? kali ni aku nak tunjukan pendrive yang luas biasa sikit nak tengok? layan gambar bawah ni....













P/S=menarik tak? kretif kan? hebat betol dorang ni pendrive aku pun biasa je tapi aku suka pendrive atas tu dah macam tranformers.. hehe

17 ulasan:

dya adriza berkata...

alolo cutenya pendrive tu. kena cari 1 nih

Unknown berkata...

yg mcm duit syiling tu cantik ..

~uǝǝʇɐɟ berkata...

wahhh unik :)

Hanim Mahali berkata...

pendrive no.1 tu memang unik sangat... kreatif ^_^

n@jwamz berkata...

cumelllll!!!

ijatnuar87 berkata...

nak pendrive transformer cheetah tu...hahaha

Afzainizam berkata...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku ade jenis kingstone aje.... tu aku tengok bentuk PUMA tu cantik

one2paii berkata...

cantik gak bai..kalo de juai kat cnie,dah tentu mahal ,sebab fizikalnya jerk dah berbeza

- zuriey - berkata...

macam2 bentuk..kalau dulu pendrive semua gedabak2

Cik SHiNJU berkata...

Cutenye...semua akak nak..heheh..
Tapi skang ni terminat ngan pendrive bentuk pen merangkap spy pen,camera n video cam..

zazaw berkata...

sekarang
pendriev dah mcm mcm bentuk derr

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

mmg cute pendrive nie...

p/s: hepi new year dik!

Anati Soki berkata...

weyh!! yg lego tuh smart weyh!! beli anat satu weyh! wakakakka

Oasis berkata...

pic yang 1st tu mmg cantik. Mesti mahal punye...

asliner berkata...

lawanye pendrive..
tapi makin kecik makin senang hilang..-__-

Tanpa Nama berkata...

menarik dan sangat kreatif sekali yang membuat pendrive ini..

si para para berkata...

kat mana ada jual ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster