Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 13 Januari 2011

MAGIK PHOTOSHOP "part 1"

Salam.. kalau korang perasan tahun lepas aku banyaj letak entry pasal phohoshop kan? rasanya 100 lebih gambar photoshop aku letak kat blog ni tapi ingatkan dah habis! rupanya!!! ada 1 lagi file tersimpan gambar photshop di sebalik files lain dalam laptop aku! cis! check tadi ada 100 lebih gambar photoshop belum disiarkan!!! Arghh! ingatkan dah habis rupanya ada banyak lagi? hmm...jadi kali ni aku nak letak gambar berunsur photoshop jer... layan jer ok! hehe














P/S=nampaknya minggu ni kena letak entry pasal photoshop saja kot? hmm... tengoklah macam mana...

12 ulasan:

nur aisya humaira berkata...

uniknye...camne laa nk buat tu..??

dya adriza berkata...

ngeri!!!

qyqa berkata...

rajin betul cari pics pelik2 nih..hehehe
kreatif ohhhh

Syed Hilmi Syed Yahya berkata...

waa.....hebat n cantik...edit sendiri ke..??

deena farhana berkata...

pic paling atas tu yg gojes...huhu

- zuriey - berkata...

menakutkan pun ada

budak ciput berkata...

mmg best lau pandai edit2 ni.. y buruk jd cantek.. y cantek2 pon leh jd pelik. hehe

Ann berkata...

byk tol simpanan gambr

cik sakdi berkata...

bile la den nak pandai gene potoshop ni? hehehe

Rina Rossoneri berkata...

lol,mmg pengumpul gambar lah kamu nih

toyolkiut berkata...

terpana dengan yg no 1..
hehe..

::FAIZ:: berkata...

suka no 9... nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster