Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 14 Januari 2011

CARI MANUSIA DI SEBALIK GAMBAR INI?

Salam.. kali ni aku nak letak gambar yang nampak macam biasa tapi dalam setiap gambar ni ada seseorang berdiri disebalik gambar kat sini? paham tak? kiranya dorang ni pakar la dalam bab penyamaran.. tak percaya? tengok je gambar-gambar ni... hehe















P/S=disebabkan banyak sangat gambar dalam laptop aku ni jadi aku aku nak letak entry bergambar jer la nampaknya? hehe

14 ulasan:

nur aisya humaira berkata...

unik gambr..

asliner berkata...

sangat menarik..
awesome! (^_^)

ipa faiza~ berkata...

y kat bndera tu x bape nmpak sgt~ :)

Ashiya Mizuki berkata...

gmbr 1st tuh, xnmpk lak mane owgY..hehehe..agkY kne tmbh power kot spek ni..heheehe

mie berkata...

tudia!!
gue nampak..
eheheeee

ANATI SOKI berkata...

ngeee.. camourflag! btol ke anat eja tuh? heheheh

Yuni Aisyah berkata...

boleh je cari..hehe..

rossoneri berkata...

dengan cara ni lah dorang buat cite hantu yg pelik2 yg xseram tuh hohohoo

Farhan Zulhusmi berkata...

kalau pakai kanta pembesar lampak x???jelaskan??heheh

Nurulezzah berkata...

sangat unik :)

Fiqah Alias berkata...

waahhh...sume fiqah bleh detect axcept gambaq yg 1st tuh...heee~ (^.~)

CERITA LEBAT berkata...

ya gua nampak semua!

lavea berkata...

nampak! huhu~

dya adriza berkata...

haha kreatif gle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster