Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 8 Januari 2011

NIK IRFAN DAN NICK IRFAN ADA KENA MENGENA KER?

Salam.. ada orang tanya kat e-mail aku tadi macam mana muka Nik Irfan dan Nick Irfan ni? sapa dorang ni? adik beradik ke? ok! kali ni aku nak tunjuk sikit perbezaan kitorang ye? yang di bawah ni adalah


=NIK IRFAN=
kalau tak salah aku dia penyanyi
nama sebenar NIK IRFAN BIN DATOK NIK IZANI
dia orang kelantan menetap di Hatfield, Herefordshire, United Kingdom
lahir pada 19 feb 1991
ni plak twitter dia (http://twitter.com/nikirfan) facebook pun ada
CAPRICE RECORDS ni aku tak tahu sebab semua maklumat aku ambik kat facebook dia..
-ni muka dia aku letak besar sikit bagi perempuan tengok puas-puas sebab dia hensem dah macam model aku tengok-


II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
=========
=======
=====
===
==
=
Dan mamat di bawah ni plak adalah


=NICK IRFAN=
nama sebenar di rahsiakan
orang penang menetap di Teluk Kumbar
14.julai.1990
aku takde twitter facebook ada la tapi tak aktif pun
=gambar kecik je dan di tutup sebab aku takdelah sehensem Nik Irfan=


(sory gambar penuh aku takde? privacy lagipun segan la... cuba korang perhatikan? tak sama kan? walaupun rambut sama! kulit pun sama eh! oh tidak! tapi! kitorang tetap orang yang berlainan cuma berkongsi nama yang sama)



P/S=entry untuk yang bertanya di e-mail aku dan di inbox facebook aku.. harap maklum...

25 ulasan:

mardhiah ismail (: berkata...

serius i pon ingt u nik irfan memule tau ! hehehe

Hidayah Sapidih berkata...

haha..kelaka la :D

Raji and Yeen berkata...

hohoh slamat ak eja btol XD
eh bro bukak larh muka
style rambut dh hampir sama
ker mmg org sama nih ;P

kiwi berkata...

sush nk ckp..npe ttup..ayoi..hihi..tp rmbut ngn kening nmpk cm nk sme je..

athirah ahmad berkata...

haaa mcm nak sama?
ngaku cepat.
hahaha
kiddin only. :)

Ayuni berkata...

ala, nk tgk gmbr btul...

Cik SHiNJU berkata...

Irfan...

Alaa...tunjuklah pic penuh.. :)

deena farhana berkata...

eh..bkn org yg sama ke tu??

aaaaaaaaaa...ni nick irfan penyanyi tu laaaaaaa

adwafarahin berkata...

sama tp x serupe..

penaberkala berkata...

kah3, baru terjawab persoalan ak selama ni
patut la byk keyword nik irfan nik izani menyinggah ke blog ak
ko popular la skang,haha

kimchisu berkata...

hahahah anda ni wat sy curious la..ke saje nk low profile ni..ngeh3

Mera Zati berkata...

ececeyy! haha
p/s : entry sy leh komen laa, tp kena klik title entry dulu..
^_^''

hans berkata...

sama dkt rambut pun jadilah nick
hehehehe

P/S : Siapa Yang Pernah Pergi Brunei? Apa Yang Seronoknya Di Sana?

BENA berkata...

eh eh ehhhhhhhh ! rambut dah ala2 sama dah tuh nick! heee :)

Woofer Storm berkata...

mcm sma je muka tu,hehee tak pyh rndah diri ok,slm kenal

follow blog ni^^

Ann berkata...

comelnyerrrr nik irfan..hehe tp muda, layak jadi adik jer

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

EEEMMMMMM woooo nama sama pelik lahhh rambut sama tang kening pun sama....

Sama tak semestinya serupa ye gaknyerrr.... Serupa tapi tak sama pusing ayat lain makna...

akurasa orang yang sama lah tu

MR. SYAH berkata...

klu tgk dari bahagian atas mmg serupa bangat.. hehe..

::FAIZ:: berkata...

but nama Nick Irfan Best.... suka nama tu.....

zaheeyah berkata...

sebelum ni dua2 x kenal, hari ni dua2 dah kenal. hahaha

zaty luvlianncez berkata...

haha..lg femes ler nick pasni ea..

mostly igt u artis

cayalah nick!

- zuriey - berkata...

ada ke penyanyi nama nick irfan..baru tahu..ensem gak heehe

dya adriza berkata...

byk x perbezaan antara nick dgn nik? mcm xd beza sgt pun kih3

i'm shin... i'm inesen berkata...

rambut tuan tanah sangat ensem laa

asliner berkata...

uish nick!
siap ade yang email tnye pasal bende nie?
whoa..dah macam keje paparazi da..hehe

p/s: nick femes dah! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster