Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 20 Januari 2011

MAGIK PHOTOSHOP "part 2"

Salam.. terima kasih kepada semua yang ucap happy besday kat kakak aku dalam entry lepas! nantik aku sampaikan kepada kakak aku.. ha! kali ni aku nak letak entry pasal photoshop sebab banyak sangat gambar berunsur photoshop dalam laptop aku ni? jadi korang layan la gambar ni dulu












P/S=buat masa ni korang layan dulu gambar ni sementara aku nak pikir entry apa nak letak lepas ni... hmm....

17 ulasan:

zaty luvlianncezzz berkata...

ngeri siotttt pic muke owg pecah tue...huhuhu

Hanisah Safian berkata...

cooool!! tp ada yg seram.kehkhekhe :P

senydream berkata...

mmg magic..;)

Lelaki Ini berkata...

huhuh
seperti biasa..
aku kagum!

si para para berkata...

memang dasat gambar ni..
yg perenang tu macam dia pakai gigi piran je..hehe nk gigit sape tu..

IMANSHAH berkata...

nice pic..kena blajaq photoshop

ANATI SOKI berkata...

yg muka pecah tuh mcm scary ja anat tgk

cemomoi berkata...

penen tengoknya

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

hebatnye adobe

Ann berkata...

mc2 pesen phtoshop ni

asliner berkata...

lawa gambar..=)

ferra ferro berkata...

cool gila gambar2 tu ! =D

dya adriza berkata...

nice! suka yg pompuan jalan senget tu hehe

Amirrah Zawani berkata...

kretif..
ada yg menakutkan pun ada .. ngeh3!! :)

mr.syazwan berkata...

da puas da

=_=

Fello Ariza berkata...

nick... tau x kt ne nak dpt mnual blaja photoshop?..

cari kt tenet pon ssh :|

mR.sYaH berkata...

aku nk sgt blaja photoshop tp xdpt2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster