Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 20 Januari 2011

ZOMBIE GIRL!!

Salam.. kali ni aku nak letak entry berkenaan pasal zombie plak? hehe tetiba aku sekarang minat plak pasal zombie ni? seriusly kalau boleh aku macam nak je orang make up aku jadi zombie! atau berlakon filem zombie ke? eh! Ha! pengumuman! kepada pengarah filem yang terbaca blog aku ke mana la tahu kan? ha! kalau nak pakai extra pelakon untuk berlakon watak zombie? atau watak utama jadi pembunuh zombie ke? sila-sila la offer aku yer? hahahha














P/S=amacam menakutkan tak? hehe eh! perasan tak semua zombie perempuan je aku letak? hehe sebenarnya gambar ni di ambil semasa festival zombie girl masa ni semua orang di galakan berpakain seperti zombie... hehe

20 ulasan:

kindergartenlibrary berkata...

menakutkan ~~

athirah ahmad berkata...

cool..!

MR. SYAH berkata...

hahha.. kotornyer..

BENA berkata...

eeeeeeeeeee pic 1st tu MENGELIkan betul ! hehehe :)

Farhan Zulhusmi berkata...

assalamualaikum...
sy pengarah merangkap zombie kg pisang...hehehe....
zombie nie kan makan kfc x??
kalau makan cnfm aq nk join jdi zombie cm ko..hehee

Tanpa Nama berkata...

bestt ade pesta zombie ! kat malaysia xde !!! haha

Nor berkata...

kat mana ni? kat moscowpun ada jugak pesta hantu2 ni..tapi kitorg tak sempat nak pergi..

::FAIZ:: berkata...

ngeri, kalau jumpa memalam, mesti pitam

Hanis Azla berkata...

ish.. menyeramkan.. lariiii.. he..he.. akak ni penakut sikit.

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

ishhhhhhh festival macam ni pun ada ka

- zuriey - berkata...

ish..geli den

zazaw berkata...

aku kalau jumpa
org cm ni
mahuuu lari akuuu

kiwi berkata...

manusia btol ke ni..huhu..cmne la dorg leh wat cmtu..

Unknown berkata...

alamak.....nie zombie ke zomba...????

Ann berkata...

mcm2 lah pesta org ptih ni eh......

kiwi berkata...

kiwi tag irfan ^^

zaty luvlianncez berkata...

oh nick..tingat cta resident evil

nnt kan kalo dpt offer gtaw ea hehe

zaty update ptg sok lak ea

Judiene berkata...

Uuuuuuu
Sexy!
Hahahaha!

Rina Rossoneri berkata...

zombie pun nak buat festival eh, dorang ni dah xada idea lain agaknya, semalam gi kedai buku, bestseller book, semuanya citer vampire..boring2

dya adriza berkata...

x takut, tapi rasa nk muntah plak tengok huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster