Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 8 Januari 2011

AKU KAYA DAPAT AWARD LAGI DARI DYA ADRIZA,SYASHA,CIK CEPET,DARL SEPET THANKZ!!

Salam.. Terharunya oh lihat dunia! wah! terima kasih kepada semua kerana memberi award kepada saya! nasib baik award ni cuma gambar kalau award ni objek? rasanya penuh bilik aku simpan award jer? hehe kalau tak salah aku sepanjang aku berblogging ni rasanya dah 100 lebih award aku dapat? ops! terbagitahu plak! ala.. sikit je tu... oklah! ni award yang aku dapat ada 5 kesemuanya...


=AWARD DARI DYA ADRIZA=


=AWARD DARI CIK CEPET=

=AWARD DARI SYASYA=

=AWARD DARI DARLSEPET=

Eh! baru perasan semua perempuan yang kasi aku award kali ni? hehe I Love You All!! huh! korang jeles ke? hehe ok! aku ni baik orangnya jangan risau aku kasi award ni kat korang jugak tapi aku hanya bagi kepada orang yang komen entry aku yang lepas..


(Blogger Bertuah)
Kiwi
Kak Shinju
Hanis Azla
Hans
Raji
Rossoneri
Judiene
Dayla
Para-Para
Deena Farhana
Asliner
Dya Adriza (ambik award yang belum dapat)
Anati

award aku kasi ni terpulang kat korang nak ambik 5 sekali atau ambik 1 jer? Janji! korang kena ambik tau! jangan lupa singah la blog dorang semua ni sebab semuanya best-best..


P/S=eh! ada lagi tak orang nak kasi aku award? hehe kalau ada sila maklumkan kepada aku yer? hehe

16 ulasan:

hans berkata...

wah
dapat lagi award
tq irfan

P/S : Bersama Hans Menikmati Makanan Western - Chop & Steak

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Pon..Ponn..Ponn
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hamboiiii kooo banyak sangat ko bolot semua award tu.... gilerrr lahhh lumayan tu.....

mmg kalau ikutkan ko punya blog mmg layak dapat award pun....

kimchisu berkata...

x aci dapat bnyk award
*jeles2
hahaah

zulkbo berkata...

salam NICK..
tudia banyaknya award..
memang kaya kalau ada
harga di jual balik tu..
he he..

Anati Soki berkata...

smua prempuan? wakakak.. tbukuti nick gatal..wakakakakakka
manyak kot award!! krg anat amek. :)

Rina Rossoneri berkata...

dah buat, sila tengok dan comment..

lalalalalaaaaaa

deena farhana berkata...

waaaaaaa dpt award...

time kasih nick :)

nti sy ambil ye...

Hanis Azla berkata...

Thanks yer.. rambang mata nak pilih ni.. he..he.. nnt akak ambil satu yer..

kiwi berkata...

comelnye award..nk amek smua yg x de..haha..aci kn..

mie berkata...

tu dia!!
rajin benor dpt award

Raji and Yeen berkata...

alamak tag aritu pun xbuat lagi
hak2
nnti ak nk amik stu ;p

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Akak amik 4..
Yg satu tu dah ade..
muahahaha...giler award..
Tengs :)

::FAIZ:: berkata...

wah byk....

LaLa berkata...

wah...dpt award!!lihatlah dunia!!
mekasih dato nick*tudia dpt award trus jd dato`..kih3*

si para para berkata...

eh nick..
ko tau tak tika si icejulliet tu pg mana..dia dah tak main blog ke skrng..

kak ann plak ape cerita..

dya adriza berkata...

ehehehe.. tq so much nik. nanti saya amek. yg dulu2 pun x amek lg hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster