Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 27 Januari 2011

ORANG APAKAH INI?

Salam. ha! kali ni aku nak tunjukan gambar orang yang pelik! nak kata orang pun tak macam orang je? walaupun nampak macam orang? macam mana tu? huh! korang tengok sendiri la..











II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
=========
=======
=====
===
==
=

JENG JENG JENG!!

yang atas tu bukan orang tapi dorang semua diperbuat dari loytape (Pita Pelekat) kalau yang masih samar-samr lagi ni aku tunjuk gambar kat bawah rupa pita pelekat ni



P/S=memang kretif kan dorang ni? agak-agak berapa ribu dorang guna loytape untuk hasilkan seorang orang? hehe

17 ulasan:

zaty luvlianncezzz berkata...

org2 xde ke

hehehe

Jemari Seni berkata...

Tu bukan orang tapi orang-orang muhahhahaa

mr.syazwan berkata...

tapi bukan dorang guna pita pelekat yg calang2

mesti yg mahal tu...

Ann berkata...

kalo yg xtau tu patung, mesti pelik bila lihat mcm2 gelagat

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

rajin pulak depa duk buat tu kan..

Hanisah Safian berkata...

macam ada yg seram jee.hohohoh

BENA berkata...

dr membazir. baik bagi bena. boleh tampal2 hias kat tujuh-sebelas. hahaha :)

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EEEEMMMMM diorang ni semua tak aderrr kerja tu yang buat tape jadi orang -orang.... dahsyat beb

KizZ berkata...

Wuyoo..menarik dan sangat kreatif lah..

Em,Kiz ni sebenarnya dua-dua ada..kitorang kongsi blog..so kadang2 iz tulis kadang-kadang kechix tulis..k

+qAsiH naDiRa+ berkata...

menariknya!

sAsyA berkata...

habes la loytape nt hahaha

ANATI SOKI berkata...

style dowh!! mcm real!!!! seyes!!! smart!

Amirrah Zawani berkata...

kretif... rajin pulak nak buat satu2.. eheh :D

Yelena Anastasia Romanov berkata...

Sugoiiiii...very nice

cik ubi berkata...

cuci mataku..
kreatif benar depa ni...

keje yg sia2 sebab x dapat duit..hahaha

senandung semalam berkata...

ingtkan betol2...

dya adriza berkata...

ok serius teruja nampak macam real gile

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster