Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 18 Januari 2011

GAMBAR MISTERI

Salam.. kali ni aku nak letak gambar yang korang tengok banyak kali pun agak pening? sebab misteri jugak? memang aneh! tak percaya? sama-sama kita tengok gambar kat bawah ni...









P/S=aneh kan? misteri kan? hmm... sama-sama kita fikir apa bendalah gambar yang dituliskan? ada maksud tersendiri ker? aku rasalah hanya pelukis gambai ni je yang tahu...

14 ulasan:

IMANSHAH berkata...

gajah tu sebab bising bunyi dia kot, sebab tu ada gamba menda alah tu

deena farhana berkata...

memang misteri...tp nmpak juge imej die lukis ape..mcm telur tu..hmmm

ferra ferro berkata...

anda di tag !!!

http://ferraferro.blogspot.com/2011/01/contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

=D

mie berkata...

gambar matahari telur tu menarik..
ehehheee

ANATI SOKI berkata...

ilustrasi paling best penah anat tgk.. hehehe.. nice one

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

huhuhu tak paham tengok gambar ni... sebab akak bukan org seni pun...

- zuriey - berkata...

peliknya..tangok lama2 rasa takut lak

asliner berkata...

comel gmbr nie..
dan sangat misteri..=)

mR.sYaH berkata...

kadang2 org yg melukis ni byk sgt maksud yg tersirat.. klu org buta seni mcm aku ni mmg xphm r..

zaty luvlianncezzz berkata...

nick!!
:)


yg num 2 tue pic telur

hehehe

penaakulan sendiri yg tah apapa

>.<

Amirrah Zawani berkata...

kadang2 kita tak paham apa yg pelukis cuba sampaikan.. i tak berseni, hehe :)

Nurul Faezah berkata...

Kreatif la sape yg buat ni.. Yg 1st tuh bila ribut matahari kena smbunyik dlm tangan.. heheheh.. suka2!

dya adriza berkata...

pic ni byk gabungan. sgt kreatif sebenarnya :)

bungaLily berkata...

mmg misteri tp agak menakutkan..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster