Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 9 Januari 2011

MEREKA NI MANUSIA KER?

Salam... dalam entry lepas aku cerita pasal Nik Irfan dan Nick Irfan kan? aku pun tak tahu nak explain macam mana lagi,sebab ramai kawan aku tetap tak percaya! dorang tetap nak suruh aku mengaku? ada sampai nak putus kawan kalau aku tak mengaku!! giler! arghh!! dah bukan aku macam mana nak mangaku? adoi... kalau aku mengaku kang! ada ke orang percaya? ops! hahaha takdelah abaikan..

Ok! kali ni aku nak tunjukan sikit sekali pandang macam orang? tapi! bila di perhatikan lama-lama dorang ni macam ha! korang tengoklah sendiri lepas tu cuba-cuba la teka..










II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
=========
========
=======
======
====
===
==
=

JENG JENG JENG!!
-ha! ni la rupa sebenarnya dari dalam bukan manusia tapi pita pelekat(Loy Tape) jer!! kretif kan orang yang cipta ni-


P/S=ha! ni baru sikit nanti aku post lagi gambar macam ni... ada banyak lagi ni..

22 ulasan:

Oasis berkata...

Apakah motif mereka2 ni diletakkan di tempat tersebut. Heh, menakutkan org je kan..

PUteri berkata...

aek..kreatif sggh...

sArA berkata...

sape la yg rajin buat manusia patung mcm real ni
hahahaha

Syed Hilmi Syed Yahya berkata...

waa..ini org pelik betul eh,,nie pasti dh x de idea nk wt ape kt dunia nie,,,hehe

dya adriza berkata...

kreatifnya.. kagum

Unknown berkata...

Wuihh.. itu seni ya sob???

bagus-bagus bgt,, Oh iya kok di sebut ker sob ???

athirah ahmad berkata...

itulah yang dikatakan seni. :)

zulkbo berkata...

salam Nick..
macam2 mereka ni..
nak mencari nama
atau pun nak cari susah
he he..

toyolkiut berkata...

kadang2 kita pun x terpikir..

Ann berkata...

hehe kelakar lak bila tgk, cmne agaknyer kalo tserempak tepi jalan..

IMANSHAH berkata...

aku ingat kau yg kena balut ngan paper tengah baca paper tu

kiwi berkata...

igtkan org btol tdi...nmpk cm org btol je..

KUREKURE COMEL berkata...

sengal je

Miss AZ berkata...

buat2 ngaku je lah dah dorg tanak percaya sgt.. haha!!

nampak mcm org betul ja :D

Anati Soki berkata...

kehkehkeh.. pita plekat je/. nice one..cm real dowh

mie berkata...

memang kreatif..
heheee

cik sakdi berkata...

ape motif ade seorang dok terselit kat dalam locker? wakakakka

one2paii berkata...

xder kije betul orang yang wat kerja2 camni..haha..ado2 jerk

one2paii berkata...

xder kija betul orang2 yang wat camni..ado2 jerk

- zuriey - berkata...

sebiji cam manusia

Chudex's berkata...

Wow.. mereka mencari kerja dengan begitu...cara marketing yang sangat berbeda.

asliner berkata...

awesome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster