Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 10 Januari 2011

KARTUN ANATOMY

Salam.. lama plak aku tak update blog? sibuk sikit.. hehe ha! sekarang aku dah kembali semula! kali ni aku nak letak sikit gambar bahagian dalam sesebuah kartun,selalunya kita tengok kartun je kan? tulang dia kita tak pernah tengok kan? kali ni aku dan buat post mortem sikit jadi inilah hasilnya layan...


Hello Kitty

Nemo

Ginger Breadman (dia character dalam cerita Sherk)

Ni aku tak tahu nama tapi yang aku tahu dia ada dalam cerita Toy Story

yang ni langsung aku tak tahu! ni kartun apa sapa tahu?


P/S=ok! itulah bahagian dalam mereka? hehe sesekali jadi doktor bedah.. ok! nanti aku letak gambar lain plak yer? hehe

18 ulasan:

::FAIZ:: berkata...

aku suka yg last

zaheeyah berkata...

hahahaha.. spongebob xda ker???
spongebob, patrick dan en. crab.. squidwerd...??

http://akumezashi.blogspot.com/

Rina Rossoneri berkata...

eceh ada tulang ke,asyik berderai je..

terokai seni berkata...

katun pon nak dibedahnyaaa

Cik SHiNJU berkata...

Kartun plak..
hahaha...suker2.. :D

Anati Soki berkata...

kahahaha.. bajet weyh.. biskut pun de tulang pe smua.. wakakaka

kiwi berkata...

kiut..yg hello kitty 2 comel ^^

cik sakdi berkata...

nick yang last tu namenye DOMO xsilap, dia memang xleh tutup mulut, tapi hatinya baik! HAHA

Miss AZ berkata...

hahaha!!
last tu domo kun :)

Hunny Kitty berkata...

ayyooooo hello kitty ai di kerat2?? waaaaa~

Oasis berkata...

watak kaertun cam biskut tu pun ada tulang gak ke? heheh. Hello kiity pun dah tak cute kalau ada tulang. serammmmmnye.

Raji and Yeen berkata...

nmpk comel lagi kalau dorg tu bone jer

asliner berkata...

sangat comel..
kalau ade yang betol sye nak beli..=)

IMANSHAH berkata...

Wa tak minta kartun

zaty luvlianncez berkata...

nick unik!

entry2 yg x penah membosan kan..

ada new entry,

meh la singgap yek :)

NARDtheNERD berkata...

oh diorang pun ada tulang ek.
hehe.

Hanisah Safian berkata...

last tu domo kan? :)

dya adriza berkata...

fuyoo! dasatnya~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster