Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 21 Januari 2011

HUMAN ANIME!

Salam...ha! aku nak tanya kejab sapa peminat anime kat sini? huh! korang tak tahu anime tu apa? hmm...kalau tak salah aku anime tu lukisan komik orang jepun! betol tak? ala...lukisan orang jepun mesti mana besar-besar tu kan? ha! aku bukan nak tunjuk gambar kartun anime tapi aku nak tunjuk real punya! kalau anime tu berubah jadi manusia!!! tak percaya? ok! tengok bawah ni...












P/S=apa pendapat korang kalau anime berubah jadi manusia? semua mata besar-besar je? kalau aku seram oh!!!! hehehe

23 ulasan:

Rina Rossoneri berkata...

kalau tengok kebanyakan org jepun yang suka edit2 gambar sendiri tuh, dorang kan suka edit bagi besar tang mata tuh,pastu kaler rambut...
pelik kan, sepatutnya kartun dilukis berdasarkan pemerhatian pada manusia, tapi ini manusia yang tiru kartun tuh...

Ayuni berkata...

seram jgk....

J berkata...

hahahahah! kau ade software dia x? tlg buatkan utk muka aku..tgk jadi cun cm sailormoon x? ekekek

kimchisu berkata...

tp yang ada cute..ohohhoo

mr.syazwan berkata...

mcm pelik da jdnya

huhu

lg cantik ko wei

haha

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam ... Kami Datang Ziarah Blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mata bulat besar jadi tread mark kartun Jepun....

tapi mmg ade yang minat kalau ade yang mata sepet.....yup ade plak kartun yang rambut dia colour pink hijau kuning merahhh

cantikkk-cantikkkk

Tanpa Nama berkata...

anime jadi manusia ?? best ! best ! comell je , mata besar bulat !!! x)

mie berkata...

last skali mcm gue la..
eheheeee

Unknown berkata...

npe ea jepun xleh time hakikat yg mata diorg sepet?hehehhe

mira_nas berkata...

besaunya mata.. takut ahhh

::FAIZ:: berkata...

tapi comel... aku suka tgk

Tanpa Nama berkata...

serammm..besar gile mate..

asliner berkata...

yang ke 5,6 dan 8 tue comel la..=)

z berkata...

ngerik! hahah

Anati Soki berkata...

hehehe.. mcm alien.. hehehehe

zaty luvlianncez berkata...

ai nick!!!

dh update dh

:)

dya adriza berkata...

mata besar sebab idaman org jepun yg mata sepet. menyeramkan ok!

Judiene berkata...

Erkk!
Takde la lawa or kawaie sangat aku tengok.
Cam alien pon ade.
Syukur Tuhan buat mata aku tak besar sangat.
Hehehehe.

KUREKURE COMEL berkata...

mata besau...lme2 tgk mcm menakutkan lak...hehehe

zaty luvlianncez berkata...

nick???

ke mana menghilang????

najihah berkata...

hahaha comel per nick :D

si para para berkata...

besar punya...hehe
sekali jeling je mesti seriau..

Tanpa Nama berkata...

wahh anime???mesti r ak tw....kipas susah mati oo ak nih...
ak penah gak tukar rupa ak cm anime sket tp x guna sofware ak wt real nyer...ak pkai contack lens kaler pink pas2 blink2 da corak pas2 ak pinjam rambut palsu kt jusco brand per ntah yg rambut dia mcm2 kaler tuh...mmg jd anime real la ak klu ak pkai cosplay mesti gempakz hahah merepek jew ak nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster