Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 19 Disember 2010

PELAKON HONG KONG? PENYANYI KOREA? DAN MODEL SELUAR DALAM THAILAND?

Salam.. tajuk pun dan kontroversi! mesti korang tertanya-tanya kenapa aku letak tajuk macam tu? ok! cerita dia macam ni tadi aku saja baca balik diari aku yang tahun lepas aku tertarik 3 cerita ni jadi aku nak kongsi dengan korang kalau sudi baca la.. hehehe




SITUASI 1

cerita ni masa aku form 4 aku keluar dengan 2 orang kawan kelas aku kitorang ke Kompleks Bukit Jambul saja nak release tension lepas habis tuisyen kitorang main boling dan snuker tapi aku nak cerita masa kat boling masa tu kawan aku dua orang je yang main aku tak main pun biasalah aku nerd dulu mana la tahu main boling ni? hehe masa kawan aku main boling aku duduk kat kerusi je tengok dorang main tiba-tiba ada budak perempuan dalam usia 5/6 tahun la dia datang dekat aku dia kata "Eh! pelakon Hong Kong datang malaysia!" aku terkejut aku toleh kat sebelah kat belakang pun takde sapa? aku tanya la budak tu "pelakon mana plak dik? abang tak nampak pun?" budak kecik tu terus jawab "ops! melayu ka? saya ingat pelakon hong kong tadi? sory bang" terus dia lari masa tu aku lupa nak tanya sapa pelakon yang di maksudkan tu? tapi aku rasa Andy Lau la... hehehehe

=masa tu aku rasa bangga plak tapi tak sempat nak peluk budak tu? eh! tapi kalau peluk dia kang tak pasal-pasal orang label aku ni perogol kanak-kanak plak? hahahaha=


SITUASI 2


ni plak tahun 2008 masa tu aku baru habis SPM dengan parent balik kampung lepas tu kitorang singgah kat pejabat pos mak aku nak pos apa entah lupa plak? aku dengan ayah aku je tinggal dalam kereta lepas tu ayah aku plak nak keluar nak cari makan lapar katanya tinggal aku je sorang? aku pun apa lagi turun dari kereta sandar kat bonet kereta ambik angin sebab kereta ayah aku takde air cond tetiba ada sorang mak cik datang kat aku dia kata "are you korean singer?" aku terkejut terus aku kata "erkk..kenapa plak mak cik?" terus mak cik tu kata "la...melayu rupanya? mak cik ingatkan penyanyi korea tadi? sebab muka adik iras-iras dengan salah sorang anggota band di korea tapi mak cik lupa nama dia?" aku senyum je dalam hati bangga gila masa tu.. haha

=aku try google cari penyanyi berkumpulan di korea? aku tengok takde pun yang muka macam aku? entah-entahlah mak cik tu saja kata macam tu sebab nak cover malu agaknya? entahlah.. hmm..=


SITUASI 3

Ni cerita masa tahun lepas masa tu parent aku takder rumah kawan aku plak datang? masa tu aku tak pakai baju yela masa tu tengah tido aku pun terus buka pintu alangkah terkejutnya aku sebab kawan aku datang bawak adik dia perempuan plak! rasanya umur 5/6 kot? aku apa lagi terus tutup semula pintu je la malu aku tak pakai baju masa tu lepas tu aku jerit "tunggu sat wei aku nak pakai baju dulu!" lepas pakai baju masa nak buka pintu aku terdengar adik kawan aku ni kata "kawan abang ni thailand ka?" aku dengar kawan aku tergelak kecil dia kata "dia melayu la dik?" masa aku buka pintu adik kawan aku tu memang tengok aku pelik tapi aku hanya senyum je tapi!!!! korang nak tahu dia kata apa? "abang ni model seluar dalam ke?" aku tergamam beb!! dalam hati aku kata "kalau dia bukan adik kawan aku sah aku sepak dah dia! punya kurang ajo budak ni!"

=aduh! jatuh saham aku! hina rasa dia kata macam tu kalau dia kata macam model jer ok jugak? ni model seluar dalam! caik! hahaha=



P/S=tapi ni semua kenangan je sebab rasanya dulu masa sekolah aku boleh di katakan hensem jugaklah kot sebab muka inesen yela aku takde misai dan janggut mahupun kumis mungkin orang tengok muka baik jer aiseh! hahaha tapi tu dulu sekarang tahun 2010 jangan korang minta gambar aku plak? aku buruk dah sebab yang terbaru ada orang kata muka aku macam ahli kongsi gelap cina... hampeh! sedih betol ganas sangat ke muka aku ni semenjak simpan misai dan jambang ni? sob.. sob..

24 ulasan:

zulkbo berkata...

salam Nick..
cuba tunjuk muka hensem
Nick kat sini..confirm
kalah Andy Lau uncle ingat..
he he..

mR.sYaH berkata...

wah nick.. kau ni campuran gak yerk.. bertuah r tu.. mesti dulu kau ramai peminat.. heheh..

Shannice berkata...

jgn simpan misai dan jambang.. tak hensemlah... :P

nurulhadirah berkata...

kelakar gila cakap model seluar dalam!:D mesti banyak admiror nie ^^

Shaheila Malek berkata...

nak jugak tgk gambar 2010..haha

Yellow LEOpard berkata...

ni entry perasan ke..hua3..model suar dlm xleh tahan tuh..

rossoneri berkata...

nasib baik xada orang chinese cakap cina dgn kamu...

Oasis berkata...

Mesti peminat setia andy lau ni kan...

An Najwa berkata...

hahahahahha....sweet r...

Amirrah Zawani berkata...

hahaha!!! muka org famous.. nak tgk gk :D

- zuriey - berkata...

cam pelakon ke rupa nick..tunjuklah nk tgk gak

NICK IRFAN berkata...

zulkbo=hu! xde la kot.

NICK IRFAN berkata...

syha=ampuran jgk

NICK IRFAN berkata...

shanice=hehehe

NICK IRFAN berkata...

nurul=tu la pasal... haha

NICK IRFAN berkata...

shila=xpyh la..

NICK IRFAN berkata...

yellow=ops! hehe

NICK IRFAN berkata...

rosso=ada jgk

NICK IRFAN berkata...

oasisi=hehehe

NICK IRFAN berkata...

an najwa=hahhaa

NICK IRFAN berkata...

amirah=xpyh la...

NICK IRFAN berkata...

zuriey-malu la.. hehe

black cat berkata...

HAHAHA klakar r dgr ko cter...
perasan toll...
jgn ko tunjuk gambar dah r....

NICK IRFAN berkata...

black cat=cis! bkn perasan la org kata la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster