Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 28 Disember 2010

AKU JUTAWAN AWARD THANKZ ATIKA,DYA ADRIZA DAN ASLINER!

salam.. kali ni aku nak letak semua award yang orang bagi banyak giler! ada 15!!! wow!! haha padan muka aku hari tu aku cakap besar sangat nak 10 award sekarang banyak plak aku dapat! haha tapi macam biasa aku tetap bongkak dan sombong ala.. 15 je berapalah sangat sikit sangat kalau 30 award pun aku sanggup letak la! hahaha (gelak jahat) Ok! sekarang aku nak jawab award..


AWARD DARI DYA ADRIZA


AWARD DARI ASLINER


AWARD DARI ATIKA










Ha! jeles tak? haha padan muka korang tak dapat! buwekk! hahaha ops! gurau-gurau je jangan marah yer? ok! award ni aku nak kasi kepada 30 orang yang bertuah! calon-calon...

Sakdi
Kak Cheqna
Kak Nardnerd
Kak Shinju
Dya Adriza (ambik award yang tak dapat)
Asliner (ambik award yang tak dapat)
Atikah ( ambik award yang tak dapat)
Syah
Mie
Zuriey
Zulkbo
Faiz Farish
Mr Syazwan Fuyoo
Anati
Rossoneri
Shaheila Malik
Amirah Zawani
Kak Ann Saichou
Bena
Afzainizam
Iznie
Fyzal
Yellow Leopard
Sugar Kapas
Taqie
Hans
Mida
Kak Alimaz
Intan Hazirah
Tukang Kata


P/s=huh! giler babeng punya panjang entry aku kali ni? haha eh! sebelum terlupa sapa yang dapat award ni aku bagi 15 sekali ambik semua tau!!!! tapi kalau korang kata "banyak sangatlah nick" aku bagi pilihan korang pilih la mana-mana korang nak ambik jangan risau semua award ni Nick Irfan yang punya... hahahhhahahaha

29 ulasan:

taqie berkata...

haha..mekasih irfan ;)

nur aisya humaira berkata...

wowww,byknye....=)

y-A-n-A berkata...

banyak nya award hang dpat!! :DD

hans berkata...

wah
banyak betul nih
thanks

P/S : Laksa Sarawak Versi Alor Setar Memang Sedap

Shaheila Malek berkata...

Tq..byk nyer award... leh kalahkan dato siti ni..

Iznie berkata...

wahh~~!! tharunya...byk giler u bagi sekaligus....!!
i nak nanges bley tak?
hahaha

mekasih2.....tak sngke ari ni aku bertuah dpt 15 award terus...kalah perdana menteri...haha

dya adriza berkata...

haha banyak gler! lbh 30 kot nih klu campur lepas2 hahaha (gelak jahat)..

tq so much nick. nway nick, nk 30 ek, saya da spare 2 award utk awk. tunggu ek~ ehehehe..

mR.sYaH berkata...

wah.. thanks nick bagi aku award ni...

dya adriza berkata...

tag lagi utk awk huhu..

http://deardindadya.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

sakdi berkata...

nick..award ape? xfaham la... sorry.. *biase la orang kampung, kekeh =D

zulkbo berkata...

salam..
thanks Nick..mak aihh
banyaknya award sekali
dapat..kita Malaysia Book
Of Record nih..he he

Hanisah Safian berkata...

pehhh memang jutawan la kan? muahhahahah :D

NARDtheNERD berkata...

thanks adikkk.
banyakkkkk nyaaa award i dapat.
:))

dya adriza berkata...

lupa la da bagitau ke belum huhu.. anda ditag untuk segmen jom berkenalan dgn cikgu akim..

http://deardindadya.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

m!da BucHuxX berkata...

waa.mmg banyak . terima kasih irfan. .;)
tahniah sebab dapat byak award./:)

Atika Aula berkata...

tQ ye..nnt sy ambil :)

Yellow LEOpard berkata...

aku nk sume! thx,,hak3..
next time kalo da dapt sampai 30 bg lagi..huhu

ANATI SOKI berkata...

giler.. award punya berlambak. terharu anat org bg award berlmbak2 smpai cmni. muahahahaha...

::FAIZ FARISH:: berkata...

Terima kasih Nick.......

rossoneri berkata...

nick ni sengallah yang lepas pon xterbuat lagi hahahahah...
Terima kasih ya nickkkkk

darl sepet berkata...

sepet nk tambah lagi satu award..ambik kt blog sepet erk....
(^,^)

darl sepet berkata...

nk tambah lagi....sila amek award anda d blog sepet:)

Amirrah Zawani berkata...

mak aih byk gila award.. thanx tag i :)

nur intan hazirah berkata...

TQ2 TP XTAU NAK AMBIK YG MANA HEHHEHE BYK TUEEEEEEEEE AMBI SEMUA PUN XPER KAN??????

Cik SHiNJU berkata...

Salam....

hahahahaha..akak amik semua! (muke tamak) tengs ar...besh! :D

mr.syazwan berkata...

T
H
A
N
K

Y
O
U

=_=

- zuriey - berkata...

banyaknya award nick bagi..mekasih ye

Fyzal berkata...

mak aih bro.. sampai 15 award.. hahaha... orait2 bro.. gua rembat semua.. :D

Cheqna berkata...

wah banyaknya org sayang adik ni..hehe..

trimakacih dik..terharu terharu...comel2 lah pulak awards ni :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster