Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 24 Disember 2010

KRETIF!

Salam.. kali ni aku nak letak gambar seni kretif lagi! sebelum ni aku ada letak jugak dan ramai dapat meneka gambar ni sebenaranya dari apa? hehe ha! kepada yang tak tahu sila-sila tengok dulu kalau korang tak dapat teka nanti aku bagitahu ni gambar apa...










P/S=ha! ada yang tahu tak ni gambar apa? oklah! kalau ada yang masih kabur lagi sebenarnya ni adalah gambar jari dan tangan!!! hehe tak percaya korang cuba tengok betol-betol nanti korang akan nampak....

26 ulasan:

asliner berkata...

tol2...
tangan..
ader tangan panjang..
tangan pendek..
separuh pendek..
separuh panjang..haha

taqie berkata...

mmg sgt kreatip :)

hans berkata...

jari dan tangan memegang telefon
hehehhe

P/S : Tolong Belikan Topup! Penting Nih!

dya adriza berkata...

yg ni ok sikit dari sayur tu hehe. juz pic last tu nmpk cm takut sikit

Lelaki Ini berkata...

kreatif gila!

Lelaki Ini berkata...

kreatif sgt2!

TUKANG KATA berkata...

haah laaaa tangan :)

rossoneri berkata...

siapa yg xnampak ni pakai kanta 6 lah tuh

Ashiya Mizuki berkata...

a'aah. pic tangan. hehehe
mcm2 kn. kretip tol dowg nie..hehehe

ANATI SOKI berkata...

promote ni.. muahahaaha

iKhRam berkata...

ye ye dah nampak ..
mana tangan.. mana jari..
main sorok2 ek? hahaha

sgt kreatif dan cantik.. terutama tangan yang terselindung dibalik buah anggur..

yang benar
ikhram

Shaheila Malek berkata...

mmg jari ngan tgn..dah nmpak pic yg kedua..

NICK IRFAN berkata...

asliner=mcm2 ada... hehe

NICK IRFAN berkata...

taqie=btol3... hehe

NICK IRFAN berkata...

hans=btol3...

NICK IRFAN berkata...

dya=hehehe

NICK IRFAN berkata...

lelaki ini=hehhe

NICK IRFAN berkata...

lelaki ini-thnkz!

NICK IRFAN berkata...

TK=yup!

NICK IRFAN berkata...

rosso=hahaha

NICK IRFAN berkata...

mizuki=hehehe

NICK IRFAN berkata...

anati=hahaha

NICK IRFAN berkata...

anati=hahaha

NICK IRFAN berkata...

ikhram=hahaha thnkz!

NICK IRFAN berkata...

shailea=hehehe

NICK IRFAN berkata...

thnkz semuanya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster