Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 18 Disember 2010

APA BENDA NI?

Salam... ha! korang nampak tak gambar kat bawah ni? cuba teliti dengan dalam-dalam apa benda la gambar yang di bawah ni eh! kenapa tanya aku plak? walaupun aku dah tahu gambar bawah ni gambar apa tapi takpe jom kita tengok sama-sama nanti sapa yang dah tahu teka-tekalah yer...











P/S=ha! benda apa ye? kretif jugak kan eh! bukan yang tengah-tengah tu yang tengah tu yang tu memang hanset tapi perhiasan di kelilingnya.. ha! nanti aku kasi tahu sebab ada lagi gambar macam ni... hehe

28 ulasan:

Raji berkata berkata...

hahaha
iklan henset mana kau amik nih?
lawa gak cat2 tgn smpai jdi cmtuh xD

hans berkata...

hahahaha
memang kreatif

P/S : Seronok Kan Bila Kena Prank Dengan Kawan Sendiri?

♥CiK YaNNa♥ berkata...

amazing!!! pndai dorang cat tangan 2 semua... mmg tenggelam jari2..kna perhatikn btol2, bru nmpak sume gmbr tgn..haha

mr.syazwan berkata...

cara2 promosikan hp ye???

rossoneri berkata...

hohoho otak sangatlah kreatif

Afzainizam berkata...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah….

semua gambar tu adalah tangan yang nak rembat hendset tu...

ade tangan pencuri lahhh hahh ni nak kena ketuk tangan dia tu

black cat berkata...

kreatif bro!!
yg 1st 2 ingatkn jambatan..
siap ckp cantek gler r jambatan 2....
tgk punyer tgk rupa2nyer jeng jeng jeng...

mie berkata...

eh!!
semua tangan ke??

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

animasi ap0kas ini ?

cikCEPET berkata...

huhuee...
dasat lorhhhh imaginasi dieh....

m!da BucHuxX berkata...

haiiyooo. .wawawawa. laku henset cani.:)

Pemerhati Kehidupan Dunia berkata...

Mmg kreatif...

darkbatman berkata...

erk blur bro..xtau.hahaa

NICK IRFAN berkata...

raji=goggle... hehehe

NICK IRFAN berkata...

hans-hehehe

NICK IRFAN berkata...

cik yanna=yup! kena tgk btol3....

NICK IRFAN berkata...

wan=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

rooso=yup! btol jgk tu...

NICK IRFAN berkata...

afzainizam=hahaha

NICK IRFAN berkata...

black=hehehe kena tgk btol2..

NICK IRFAN berkata...

mie=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

lolly=no komen... hehe

NICK IRFAN berkata...

cik cpet-btol2...

NICK IRFAN berkata...

mida=hahaha

NICK IRFAN berkata...

pemerhati=btol3...

NICK IRFAN berkata...

darkbantman-kena tgk lama2... hehe

kimchisu berkata...

sumer tu tangan..hahhaa seram plak tgk..

NICK IRFAN berkata...

kim=yup! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster