Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 21 Disember 2010

MISTERI ATAU KEBETULAN?

Salam.. kali ni aku nak letak gambar misteri sikit! ha! apa yang misterinya? cuba korang tengok gambar kat bawah ni gambar ni terhasil adakah ia misteri? atau kebetulan saja? hehe nak tahu sila tengok bawah...


1.lelaki ini main golf...
atau ada hantu air keluar dari tasik tu lelaki tersebut memukulnya?


2.gambar ranting pokok...
atau ada jelmaan seseorang di situ sedang memerhati??


3.ni gambar beberapa pendaki di atas puncak gunung...
atau ada jelmaan wajah lain di sana??


4.gambar rekahan ais di kutub utara
atau gambar puteri ais gergasi?


5.gambar unta...
atau hanyalah gabungan pokok kelapa?


P/S=jadi apa pilihan anda? gambar yang mana btol? apa-apapun jangan biar hidup anda diselubungi misteri....

36 ulasan:

Shaheila Malek berkata...

Uhu..dah diselubungi misteri ni..

asliner berkata...

ya..
jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri!
ahakz..=)

::wan fadhilah:: berkata...

wow! sangat misteri..

ANATI SOKI berkata...

number2 tuh gmba yg btol anat rasa

rossoneri berkata...

entah,xkisahlah mana2 yg betul tapi wahhhhhhhh..

Cheqna berkata...

gambar betul ke dah di photoshop? :-)

Ann berkata...

misteri betul gmbr ni...haha
xmo akak gantung gmbr2 ni kt bilik...rase mcm de org phati lak

::FAIZ FARISH:: berkata...

no 1 ngeri no 3 sweet

BENA berkata...

suke tgk semua gamba . heeee~ nk pulak yg unta tuhh . :)

mr.syazwan berkata...

gambar no 4 tu cantik laa

kagum dan

F
U
U
U
Y
O
O
O
O

blog-tips-kurus berkata...

huuuuuuu...
mane dapat ni? misteri..

Ainee Cumi berkata...

Unta tu yang betullll.. Kan??kan??

SHaRZ berkata...

menarik...menarik...

dya adriza berkata...

gambar second tu sangat takut ok. yang lain nampak sweet. eh kenapa ek semua gambar ni ada muka perempuan je. muka lelaki x de ke.

hans berkata...

aku suka pic unta tu
hehehehehe

P/S : Saya Nak Minta Tolong! Anak Saya Ada Penyakit Jantung Berlubang!

NICK IRFAN berkata...

hans=unta? hehe

NICK IRFAN berkata...

shaliela=hehe

NICK IRFAN berkata...

asliner=hehe

NICK IRFAN berkata...

wan=hehehe

NICK IRFAN berkata...

ananti=erkk.. hehe

NICK IRFAN berkata...

rosso=hehe

NICK IRFAN berkata...

cheqna=no komen.. hehe

NICK IRFAN berkata...

ann=hahaha btol3 serem kan...

NICK IRFAN berkata...

faiz=hehehe

NICK IRFAN berkata...

bena=nape dgn unta?? wah! ramai ska unta tu

NICK IRFAN berkata...

wan=hehe

NICK IRFAN berkata...

kurus=sy pun misteri mne sy dpt ni.. hehe

NICK IRFAN berkata...

aniee=hehehe btol3...

NICK IRFAN berkata...

sharz=thnkz!

NICK IRFAN berkata...

dya-entahlah laki menyorok agaknyer?

ANATI SOKI berkata...

bukan ka? habis yg mana satu betul? ke tak da yg betul???? jengjengjeng.. makin curious nk tau

NICK IRFAN berkata...

anat=jawapan dia dua2 pun btol2.. kiranya 1 gambar 2 tafsiran la.. hehehe

BlueberrY CheesE berkata...

gambar unta tu cantik ! ^^ pandai orang tu amek gambar..

NICK IRFAN berkata...

blueberry=btol tu

Chudex's berkata...

Great infromation.

cik sakdi berkata...

cantik la gambar2 ni sumer! LIKE! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster