Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 2 Disember 2010

MAKANAN KRETIF LAGI!

Salam.... kali ni aku nak siar lagi makanan yang kretif lagi menarik! memang cantik hebat sapa yang cipta! serius aku sayang nak makan nak tangok tak? silakan....











P/S=menarik kan? memang kretif dan hebat! ok! next entry aku siar gambar lain plak?

28 ulasan:

Ayuni berkata...

comelnye, syg nk mkn.....

Bella berkata...

syg giler nk mkn klau mknan cute miut cam ni..hee :)

kiwi berkata...

comelnye...mcm best je nk mkn..hehe

Nur Mudrikah berkata...

nak jugak!!!

TUKANG KATA berkata...

alahai comeynyaa..siapalah chefnya ea? kreatif! :D

Fello Ariza berkata...

berape lame lah dorg nk wat mende nih ea..

huhu

hans berkata...

kalau aku lagi dia buat cantik2 lagi aku nak makan
hahahahaha

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

cemomoi berkata...

letak atas meja opis mesti takde sapa brani mintak

Yellow LEOpard berkata...

suke yg picture e-3 tuh..haha

Abu Mansur berkata...

menariknye, x sanggup nk mkn

Cik SHiNJU berkata...

Salam Irfan..

Akak tingin nak kunyah yg bentuk muke org,siap misai n gigi bagai tu..huhuh.. :P

m!da BucHuxX berkata...

waaa. ..mmg la tak nampak mcm makanan. .rase cm syg nak makan . . .

Fakhrur Razi berkata berkata...

errr pics no 4 sgt lol
xsnggup jadi djadikan hidangan =.="

rossoneri berkata...

yang cube tuh rasa enak je untuk dimakan..haha

NICK IRFAN berkata...

ayuni=btol3....

NICK IRFAN berkata...

bello=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

kiwi=mcm best bkn syg ke?

NICK IRFAN berkata...

murdikah=ambik la...

NICK IRFAN berkata...

TK-sy la! lalala

NICK IRFAN berkata...

fello=entahlah 24 jam kot?

NICK IRFAN berkata...

hans=mcm tu plak?

NICK IRFAN berkata...

cemomoi=hahaa

NICK IRFAN berkata...

yellow=no3 yg mne plak?

NICK IRFAN berkata...

abu=btol tu...

NICK IRFAN berkata...

yun=hahaha

NICK IRFAN berkata...

mida=sama la dgn sy jgk...

NICK IRFAN berkata...

raji=no 4?

NICK IRFAN berkata...

rosso=haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster