Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 2 Disember 2010

MAKANAN KRETIF LAGI!

Salam.... kali ni aku nak siar lagi makanan yang kretif lagi menarik! memang cantik hebat sapa yang cipta! serius aku sayang nak makan nak tangok tak? silakan....











P/S=menarik kan? memang kretif dan hebat! ok! next entry aku siar gambar lain plak?

28 ulasan:

Ayuni berkata...

comelnye, syg nk mkn.....

Bella berkata...

syg giler nk mkn klau mknan cute miut cam ni..hee :)

kiwi berkata...

comelnye...mcm best je nk mkn..hehe

Nur Mudrikah berkata...

nak jugak!!!

. berkata...

alahai comeynyaa..siapalah chefnya ea? kreatif! :D

Fello Ariza berkata...

berape lame lah dorg nk wat mende nih ea..

huhu

hans berkata...

kalau aku lagi dia buat cantik2 lagi aku nak makan
hahahahaha

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

terokai seni berkata...

letak atas meja opis mesti takde sapa brani mintak

Yellow LEOpard berkata...

suke yg picture e-3 tuh..haha

Abu Mansur berkata...

menariknye, x sanggup nk mkn

Cik SHiNJU berkata...

Salam Irfan..

Akak tingin nak kunyah yg bentuk muke org,siap misai n gigi bagai tu..huhuh.. :P

Asmi Asmidar berkata...

waaa. ..mmg la tak nampak mcm makanan. .rase cm syg nak makan . . .

Raji and Yeen berkata...

errr pics no 4 sgt lol
xsnggup jadi djadikan hidangan =.="

Rina Rossoneri berkata...

yang cube tuh rasa enak je untuk dimakan..haha

Unknown berkata...

ayuni=btol3....

Unknown berkata...

bello=yup! hehe

Unknown berkata...

kiwi=mcm best bkn syg ke?

Unknown berkata...

murdikah=ambik la...

Unknown berkata...

TK-sy la! lalala

Unknown berkata...

fello=entahlah 24 jam kot?

Unknown berkata...

hans=mcm tu plak?

Unknown berkata...

cemomoi=hahaa

Unknown berkata...

yellow=no3 yg mne plak?

Unknown berkata...

abu=btol tu...

Unknown berkata...

yun=hahaha

Unknown berkata...

mida=sama la dgn sy jgk...

Unknown berkata...

raji=no 4?

Unknown berkata...

rosso=haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster