Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 21 Disember 2010

KEJAM BUDAK KECIL DIPERLAKUKAN BEGINI!!

Salam.. habis dah cerita pasal aku dalam dua entry lepas tak nak cerita banyak sangat pasal diri aku nanti korang jemu plak? hehe jadi kali ni aku nak letak entry bergambar semula korang cuba tengok gambar ni kesian budak ni kejam betol orang yang buat dia jadi macam ni! kalau lemah semangat jangan tengok yer... hehehehehe










P/S=amacam seram tak? mengigil lutut tak tengok? lukisan ni aku tak pasti plak sapa yang lukis tapi memang agak kejam kan?? selamat bukan gambar real punya.. hehehehe

46 ulasan:

mr.syazwan berkata...

ish ada ke mcm tu...
cian org tu

mujur bkn ko

haha

Ren berkata...

uishhh ingatkan betol2 ada kisah ngeri tadi...;[

Ann berkata...

menakutkn tgk gmbr2 ni

Hani Nabilia berkata...

nasib2 gambar..huhu

::FAIZ:: berkata...

no 2 ngan 3 seram...

NurSya berkata...

xtakot pon :P kih3

btw, nice entry

asliner berkata...

ade jugak gmbr mcm nie ek..
hentikan keganasan terhadap kanak2! ahaha

Rina Rossoneri berkata...

yang ngeri tayar tuh

Tanpa Nama berkata...

iii.. seram,,
kata orang patung itumah berisi..
hi ...
takut..
Butuh tulisan-tulisan seputar peternakan,
silahkan kunjungi
REPOSITORY UNAND

Cheqna berkata...

dik, tak sempat nak rasa seram sebab rasa kreatif laa org yang lukis tu..hehehe..

:-)

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

macam2//....

Abu Mansur berkata...

memang seram gak tgok gambar tu, pelik .

Asmi Asmidar berkata...

wuu. .pelik2 la zaman sekarang niy. .mengerikan . .

asliner berkata...

nick jom join blog larian..
klu x busy bukak lar kat my new entri...
klu rse nk join..mari!

sakurara berkata...

ya Allah.. takutnya den..:p hehe

i'm shin... i'm inesen berkata...

mental lg physco

Anati Soki berkata...

lukisan nh ngeri n unik

Unknown berkata...

Lau buat mcm tu pun xper.. :)

Oasis berkata...

Itulah kreativiti namanye...

MR. SYAH berkata...

mcm2 pelukis tu.. imaginasi dia tggi sgt kot..

. berkata...

misteri tol gambar tu..

Unknown berkata...

wan=hahah syukur...

Unknown berkata...

janggel-saja kasi gempak jer...

Unknown berkata...

ann=btol3...

Judiene berkata...

Seram tu takde la sangat.
Tapi kalo gambar betol rasenye meremang gak bulu rome aku.
Hahaha.

Unknown berkata...

daniela=hehehe

Unknown berkata...

faiz=yg mana plak ni?

Unknown berkata...

nursya=oh xpe2... hehe

Unknown berkata...

asliner=btol3.. hahahhaa

Unknown berkata...

rosso=hehehe

Unknown berkata...

zulka=asal mne ni?? indonesia ke?

Unknown berkata...

cheqna=btol tu kak...

Unknown berkata...

alimaz=hehe

Unknown berkata...

abu=hehehe

Unknown berkata...

mida=yup! haha

Unknown berkata...

asliner=ok2... :)

Unknown berkata...

adibah=hehe

Unknown berkata...

shin=haha

Unknown berkata...

ananti=btol3..

Unknown berkata...

shalila=hehhee

Unknown berkata...

oasis=hahaha

Unknown berkata...

syah=yup! hehe

Unknown berkata...

TK=yup1 hehe

Unknown berkata...

judiene=btol2..

dya adriza berkata...

serius ngeri!! rasa nk pitam tgk huhu

Unknown berkata...

dya=hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster