Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 21 Disember 2010

KEJAM BUDAK KECIL DIPERLAKUKAN BEGINI!!

Salam.. habis dah cerita pasal aku dalam dua entry lepas tak nak cerita banyak sangat pasal diri aku nanti korang jemu plak? hehe jadi kali ni aku nak letak entry bergambar semula korang cuba tengok gambar ni kesian budak ni kejam betol orang yang buat dia jadi macam ni! kalau lemah semangat jangan tengok yer... hehehehehe










P/S=amacam seram tak? mengigil lutut tak tengok? lukisan ni aku tak pasti plak sapa yang lukis tapi memang agak kejam kan?? selamat bukan gambar real punya.. hehehehe

46 ulasan:

mr.syazwan berkata...

ish ada ke mcm tu...
cian org tu

mujur bkn ko

haha

Janggel berkata...

uishhh ingatkan betol2 ada kisah ngeri tadi...;[

Ann berkata...

menakutkn tgk gmbr2 ni

Daniela berkata...

nasib2 gambar..huhu

::FAIZ FARISH:: berkata...

no 2 ngan 3 seram...

NurSya berkata...

xtakot pon :P kih3

btw, nice entry

asliner berkata...

ade jugak gmbr mcm nie ek..
hentikan keganasan terhadap kanak2! ahaha

rossoneri berkata...

yang ngeri tayar tuh

h.zulka berkata...

iii.. seram,,
kata orang patung itumah berisi..
hi ...
takut..
Butuh tulisan-tulisan seputar peternakan,
silahkan kunjungi
REPOSITORY UNAND

Cheqna berkata...

dik, tak sempat nak rasa seram sebab rasa kreatif laa org yang lukis tu..hehehe..

:-)

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

macam2//....

Abu Mansur berkata...

memang seram gak tgok gambar tu, pelik .

m!da BucHuxX berkata...

wuu. .pelik2 la zaman sekarang niy. .mengerikan . .

asliner berkata...

nick jom join blog larian..
klu x busy bukak lar kat my new entri...
klu rse nk join..mari!

Adibah Sharudin berkata...

ya Allah.. takutnya den..:p hehe

i'm shin... i'm inesen berkata...

mental lg physco

ANATI SOKI berkata...

lukisan nh ngeri n unik

Shaheila Malek berkata...

Lau buat mcm tu pun xper.. :)

Oasis berkata...

Itulah kreativiti namanye...

mR.sYaH berkata...

mcm2 pelukis tu.. imaginasi dia tggi sgt kot..

TUKANG KATA berkata...

misteri tol gambar tu..

NICK IRFAN berkata...

wan=hahah syukur...

NICK IRFAN berkata...

janggel-saja kasi gempak jer...

NICK IRFAN berkata...

ann=btol3...

Judiene berkata...

Seram tu takde la sangat.
Tapi kalo gambar betol rasenye meremang gak bulu rome aku.
Hahaha.

NICK IRFAN berkata...

daniela=hehehe

NICK IRFAN berkata...

faiz=yg mana plak ni?

NICK IRFAN berkata...

nursya=oh xpe2... hehe

NICK IRFAN berkata...

asliner=btol3.. hahahhaa

NICK IRFAN berkata...

rosso=hehehe

NICK IRFAN berkata...

zulka=asal mne ni?? indonesia ke?

NICK IRFAN berkata...

cheqna=btol tu kak...

NICK IRFAN berkata...

alimaz=hehe

NICK IRFAN berkata...

abu=hehehe

NICK IRFAN berkata...

mida=yup! haha

NICK IRFAN berkata...

asliner=ok2... :)

NICK IRFAN berkata...

adibah=hehe

NICK IRFAN berkata...

shin=haha

NICK IRFAN berkata...

ananti=btol3..

NICK IRFAN berkata...

shalila=hehhee

NICK IRFAN berkata...

oasis=hahaha

NICK IRFAN berkata...

syah=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

TK=yup1 hehe

NICK IRFAN berkata...

judiene=btol2..

dya adriza berkata...

serius ngeri!! rasa nk pitam tgk huhu

NICK IRFAN berkata...

dya=hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster