Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 31 Disember 2010

LAGENDA 2009,2010,2011 dan 2012.....

Salam... ini ada satu kisah aku nak ceritera sikit korang nak dengar tak? taknak ke? sob.. sob... kecik hati aku tapi kalau yang nak dengar sama-sama kita ikuti kisah ini ok? hehehe



=LAGENDA 2009,2010,2011 dan 2012=


Aku teringat lagi satu hari semua orang di kejutkan dengan pemergian 2009 aku yang sedih gila! sebab masa 2009 aku ada memang ada banyak kenangan manis seronok je aku hidup masa 2009 dulu! tapi nak buat macam mana dah memang perjanjian di buat macam tu pada malam 31Disember tepat jam 12 malam 2009 pasti pergi tak sangka dia betol-betol pergi meninggalkan kita semua,aku rasa macam tak seronok dah masa tu sedih siot! dan 2009 juga kata kat aku harap aku dapat menempuhi 2010 dengan tabah.. uwaaa..!!!!


Tapi sedang aku meratap kesedihan dengan permergian 2009 tetiba datang 2010 bertanya kepada aku "kenapa bersedih nick?" aku kata "2009 tiada lagi!" tapi 2010 kata "jangan sedih saya akan memberikan kecerian berganda kepada anda sepanjang saya ambik alih ni?"

Alhamdulilah jugak sepanjang awal bulan 2010 memang aku seronok sebab dia hidangkan macam-macam sepanjang tahun yang best ada piala dunia tapi akhir bulan ni aku tak mengalami keseronokan yang di janjikan (sebab kebetulan banyak kisah duka jugak tahun 2010 sepanjang hidup aku ni) jadi macam biasa esok 2010 nak pergi tapi aku tak rasa sedih sangat? rasa tak sabar plak? hehe



Sekarang ni aku sedang bersiap-sedia untuk menyambut kedatangan 2011 aku harap 2011 akan memberikan sinar baru kepada aku sebab aku dah di beritahu oleh 2010 bahawa mungkin 2011 akan memberikan semula sinar baru seperti mana di berikan oleh 2009 dulu? jadi aku harap apa 2010 katakan betol! sebab aku susah sikit nak percaya kata 2010 ni,aku percaya kata 2009 lagi jadi malam ni aku nak berjumpa sendiri 2011 sebab aku tak pernah pun jumpa dia lagi 2010 pun tak bagitahu macam mana 2011 nanti ni? suspen jugak kan? 2011 tunggu aku tepat jam 12


Pasal 2012 aku hanya dengar khabar sahaja dan aku terbaca dari kalender mayan bahawa 2012 ni pada 12.12.2012 hari.. ops!! alamak! 2012 aku pandang aku semacam jer? hehe aku bukan kata betol! sebab semua tu Allah yang tentukan cuma andaian saja maaf 2012? apa-apapun nanti kita jumpa ok? hehe garangnyer 2012 ni... hehehe



P/S=ok! apa macam semua? menarik tak lagenda kisah aku cerita ni? hehe apa-apapun aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011!!! dan semoga kita mempunyai azam yang baru untu di kejar!! tapi kalau aku ni guna azam tahun 2008 sampai sekarang tak dapat-dapat lagi? adoi... hehe ok! akhir kata

SELAMAT DATANG 2011
SELAMAT TINGGAL 2010
AKAN DATANG 2012
DALAM KENANGAN 2009

=ASSALAMUALAIKUM.. bye-bye! jumpa tahun 2011 ni!!!!=

14 ulasan:

mardhiah ismail (: berkata...

happy new year ! may god bless ur 2011 :)

tot tot kecik berkata...

salam..


selamat tahun baru nick.. :)

zaty luvlianncezzz berkata...

x sabar tgy taun bwu kan...
mga2 kita akn epy d taun bwu nie

Nordin berkata...

haha.. sangat menarik crita ni.. heheh.. selamat tahun baru bro

Hanisah Safian berkata...

selamat menyambut taon baru! moga terus di bawah lembayung rahmat NYA :)

Si DauN CeRi berkata...

selamat tahun baru! :)

mr.syazwan berkata...

SELAMAT TAHUN BARU 2011

TETAP FUUUYOOOOOOOOOO

=_=

asliner berkata...

menarik..
idea yang bgus..=)
(ayat bodek ke ape nie? haha)

slmt tahun baru..!

Cik_Shiqah berkata...

epi new year! moga 2011 lgi baik drpd 2010. 2010 mmg byk kenangan phit. rasa tak sbr nk tunggu dia pergi. hahaha :D

ieMa ackLes berkata...

selamat tahun baru..
sama2 la bergembira ditahun akan datang :)

sakdi berkata...

nick. semuge taun 2011 ni membuatkan anda lebih hepi dan hepi =D

sAsyA berkata...

selamat dtg 2011
slamat tggl tenty ten :)

Shaheila Malek berkata...

Selamat Tahun baru nick irfan ^^

dya adriza berkata...

sweet.. epy new year. maaf la terlmbt wish huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster