Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 22 Disember 2010

APAKAH INI?

Salam... macam biasalah aku sambung balik entry pasal gambar! hehe yela blog aku ni mesti ada gambar kalau takde gambar bukan blog nick irfan la namanya.. haha ok! kali ni aku nak letak gambar yang agak kretif nampak macam lukisan tapi korang kena tengok betol-betol nanti korang nampak apa benda sebenarnya.. jom! layan....











P/S=nampak tak? la... tak nampak ke? tengok betol-betol.. ha! sekarang nampak tak? aduh.. ok! kalau tak nampak aku bagitahu la kesian plak korang yang pening benda apa ni? jawapannya adalah SAYUR!! hehe kretif kan? dengan sayur jer... ok! nanti aku letak gambar lain plak.. hehe

36 ulasan:

asliner berkata...

ahaha...
nmpk2...
dyeorang gune sayur buat bentuk...
*pandainya
haha

mr.syazwan berkata...

gambar no 4 tu sayur gak ke?? ermmm lain mcm je

Shannice berkata...

dah agak dah sayur atau pun tumbuhan masa tengok mula2... tp dari jauh nampak mcm warna pastel.. hehe

kimchisu berkata...

ahahah tu la..ada2 jek otak dorang ni

cikCEPET berkata...

hahahaa..
nmpk kobis kt c2...

:)

zulkbo berkata...

salam..
memang pelik gambar2
tu..tapi reganya entah
mahal kut..?

mR.sYaH berkata...

xsangka lak aku sayur.. nmpk mcm lukisan jer,,

ANATI SOKI berkata...

coooooih.. tak nmpk cm sayur pun.. nasib nick gitau kta sayur.. then baru pasan kta syur.. adus.. daku tertipu.. muahahaha

rossoneri berkata...

oh sayur...
ingatkan gambar yg 1st tu rumput hahah

Nordin berkata...

haha. ni yang buat aku geli mau makan sayur ni. hahahaha

mie berkata...

gue nampak kobis..
heheee

hans berkata...

hahahahaa
kalau ko xsebut Sayur mesti aku xperasan
hehehehe

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

BENA berkata...

lepas nick bagitahu sayur. baru perasan sayur upenye. heeeee

Ann berkata...

perhati betul2 br nmpk sayur....

Hanisah Safian berkata...

yeayyy!! betol tekaanku.muahahaha :D

m!da BucHuxX berkata...

haiyyaaa sayur pun boleh jadi mcm niy.boleh juling mata tengok .tapi kreatifff !!

NICK IRFAN berkata...

asliner-kretif kan?

NICK IRFAN berkata...

wan=sayur jgk

NICK IRFAN berkata...

shanice=dorg mmg kretif..

::FAIZ FARISH:: berkata...

naik juling mata aku

NICK IRFAN berkata...

kim=terlebih kretif

NICK IRFAN berkata...

cikcepet=hehe

NICK IRFAN berkata...

zulkbo=mahal la kot

NICK IRFAN berkata...

syah=yup! mmg hebat

NICK IRFAN berkata...

anat=mmg mula2 ingatkan xnk bgthu tp rasanya susah org nk tangkap gmabr tu

NICK IRFAN berkata...

rosso=lebih kurang la tu

NICK IRFAN berkata...

nordin=takut dia hidup ke?

NICK IRFAN berkata...

mie=smua ada sekali disitu

BlueberrY CheesE berkata...

sayur??hebat!!

NICK IRFAN berkata...

hans=ko pun sama aku perasan sbb kena tgk lama2...

NICK IRFAN berkata...

bena=mmg susah nk tangkap

NICK IRFAN berkata...

ann=btol3...

NICK IRFAN berkata...

hanisah=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

mida=hahaha

dya adriza berkata...

mula2 tengok memang blur, tau jawapan lagi blur.. sayur kah?

NICK IRFAN berkata...

dya=hehehe yup!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster