Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 28 Oktober 2010

LUKISAN AJAIB "siri 5"

Salam kali ni aku nak sambung balik pasal lukisan yang pelik-pelik yang aku berhenti dulu sebab aku siar pasal buah-buah? kali ni entry bergambar semula sila la tengok-tengok memang pelik-pelik belaka gambar-gambar di bawah ni eh! terlupa plak? kalau tak nampak sila klik utk besarkan aku terpaksa letak kecik sebab susah nak loading kalau letak gambar besar...















P/S=aneh bin pelik kan? haha ni baru sikit je nanti aku siar lagi gambar seterusnya....

28 ulasan:

zulkbo berkata...

salam Nick..
saya suka lukisan no-5 tu
nampak menarik ada orang
main gitar atas bumbung..

echah mashuri berkata...

dari mne nik dpt gmbr ni ye?

annfrendly berkata...

adik..gambar yang no 4 tu.. ketara pelik.. sebab nampak macam bunga matahari.. bile akak renung lagi nampak macam orang pakai baju hijau..
isk... macam mane dorang buat lukisan macamni.. mesti dorang punye imginasi tinggi..

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

ha ah cm ne leh capai cam tu skali imaginasi diaorg ek?

rossoneri berkata...

lawanya.lukisan yang penuh dgn makna tersirat

Sophie Al-yahya berkata...

memang pelik..

Cik. Bena berkata...

yang paling jeles gamba no 3. gaba orang de kat meja smbil buku tersusun kan kan kan? heeee~

pawaka19 berkata...

suka no.2..nak letak kat dinding..sbb dia melambangkan harworking..dan hasil dari hardworking.

AngahSayang2314 berkata...

uittt nampak macam betul jer kan???

d_tieah berkata...

Ade hari tu lukisan bergerak2 dapat kat emel..
Hujan bergerak, air terjun bergerak..
Amazing..

m!da BucHuxX berkata...

kalau dapat buat caniy. .
konpem seni dapat A+++

lavea berkata...

waa....gambar yang penuh ilusi~

NICK IRFAN berkata...

zulkbo=yup! mmg pelik kan?

NICK IRFAN berkata...

echah=member kasi...

NICK IRFAN berkata...

ann=yup! mmg kretif giler!

NICK IRFAN berkata...

miss xyz=yup! btol....

NICK IRFAN berkata...

rosso=hehhehe

NICK IRFAN berkata...

sophie=hehhyup!

NICK IRFAN berkata...

cik bena=yup~! hehehe

NICK IRFAN berkata...

pawaka=hehehe btol tu pawaka...

NICK IRFAN berkata...

angah=btol3...

NICK IRFAN berkata...

d tiesh=eh! ada ke? kat blog awk ek?

NICK IRFAN berkata...

mida=ha! btol tu...

NICK IRFAN berkata...

lavea=yup! hehhe

asliner berkata...

ala..
klu ader imaginasi semua lukisan bleh nmpk real,tpi pelik..walaupun sbnrnye ajaib..ha6 ^_^

NICK IRFAN berkata...

yup! btol tu....

MiMiEy :) berkata...

semua gambar nie pelik. tp cantik

NICK IRFAN berkata...

mimiey=btol2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster