Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 10 Oktober 2010

LUKISAN AJAIB "siri 3"

Salam bertemu kembali! baru je habis tengok cerita keabadian cinta di astro prima! best betol! ada 3 cinta yang berlainan aku suka part cinta lelaki bisu dan perempuan buta! memang kretif kat situ sebab aku ingatkan cinta dorang tak kesampaian sebab bisu dengan buta? macam mana dorang nak bersama tapi akhir sekali terjawab! tabik kat pengarah! memang kretif!! ha! kali ni aku nak siar lagi lukisan yang kretif! memang ajaib! hehehe














P/S=amacam? menarik kan lukisan-lukisan ni? nanti aku siar lagi ok! hehe

20 ulasan:

ZACK ENTRY berkata...

kalau besar lagi rasanya lagi menarik..=)



latest entry Nokia N8 For Me

annfrendly berkata...

uwwaa tak dapat tengok.. akak tade astro.. adik ciannye.. alergic takleh makan udang... sorilah.. akak pulak gi siarkan udang bebanyak..
cian adik..

cantik2 betul gambar tu...nampak macam ilusi lain.. macam gambar no3 tu..nampak macam lukisan kat dinding.. bile tengok balik macam bangunan tepi laut.. akak paling suke gambar no 1 & last.. cantik..

NARDtheNERD berkata...

angle lukisan ni lawa.
:)

zulkbo berkata...

salam nick..
agak2 dah lama nanti
boleh sampai rega cam
'monalisa tak lukisan
ini kan?

FyZa berkata...

cantikkk! kretip kan dorg nie..

n@jwamz berkata...

wow...da first picca paling cantek!! rumah istana kan...:)

Fakhrur Razi berkata berkata...

hahaha mmg smart ;D
mne kau dpt lukisan2 nih sume owh o.O

si para para berkata...

cun..mcm idop je lukisan tu kan...


anugergah tu...bukan sng nk lukis mcm tu

ribena.illina berkata...

haaaa bena pon tengok cite tu jugak.

kata2 makcit tuh. cinta perlukan pengorbanan. cewahhh~ heee~

mR.sYaH berkata...

gua dah xtahu ttg seni lukisan ni..

tp gmbr ni menarik bg gua... hehh..

sejak bila aku guna gua ni??

NICK IRFAN berkata...

zack=oh... thnkz!

NICK IRFAN berkata...

ann=xpe2... lagipun tu blog akak? :) ha! cantik kan lukisan dia? mmg ajaib2 semua...

NICK IRFAN berkata...

nard=yup! btol3...

NICK IRFAN berkata...

zulkbo=mngkin jgk? hehe

NICK IRFAN berkata...

fyza=yup! btol3..

NICK IRFAN berkata...

najwam=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

raji=member aku pnya folder... hehe

NICK IRFAN berkata...

para=yup! ntol tu...

NICK IRFAN berkata...

ribena=yup! btol kata mk cik tu....

NICK IRFAN berkata...

syah=entahlah gua pun x perasan? eh! aku pun berjangkit jugk? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster