Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 17 Oktober 2010

GAMBAR LAWAK LAGI?

Salam.. ha! semalam korang ada perasan tak aku promot enset aku? aku cadang nak jual sebab aku nak beli enset baru! tapi memang aku dah beli pun enset baru pun tadi petang dengan menggunakan duit nuff aku! yang bestnyer cukup-cukup plak nilai enset baru aku dengan duit nuff aku? faham tak? hahaha memang rezeki la macam tahu-tahu jer.. jadi nset lama tu buat masa ni ayah aku pakai sebab aku ada dua simkad jadi aku kasi ayah aku satu... ha! terlupa plak korang layan la dulu gambar lawak ni... sama kita ketawa... hahaha




ni mesti tuan punya kereta silap sidai seluar kecik ni? hahaha



ni sah kalau aku jalan kat pejalan kaki ni mesti terpijak brader ni? apa daa tido kat sini nanti orang ingat mayat plak?



erkk.. boleh bagitahu aku yang mana jalan sehala sebenarnya ni????



aku rasa pintu ni dicipta untuk orang bunuh diri...



akhir sekali memang tak boleh blah! tak nampak sila klik untuk gambar beso? aku pernah terjumpa jugak signboard macam ni tapi dia tulis lagi dasyat dia tulis "kalau nak mencuri ingat Allah kalau nak berniaga ingat tuan rumah" sampai sekarang aku masih confius apa maksud dia...




P/S=henset baru aku jenama ehem-ehem malu nak bagithu tapi nama belakang ada Berry! berapa harga? RM2000? RM15000? RM1000? RM500? eh! pandai-pandai korang ni mahal sangat tu harga dia seriusly! RM100 jer betol ni!!! lalala

30 ulasan:

mR.sYaH berkata...

hahah.. sudah kuduga.. balack berry ke nik?? wah!!

sugar2 kapas strawberry berkata...

black berry !

Rowena Chasez berkata...

oohhh..
org yg tido kt divider tu tak panas ke dia tido situ..
mesti sunburn dia kan..
harap dia xlupa pakai sunblock laa..

signboard yg last tu comel..
dia suruh pencuri senyum!
hahahaa~

FyZa berkata...

pic yg sgt x buleh blah..haha..aik berry harga 100 ja? kamu biar btul dek oiii

nas berkata...

hu3...lawak2 la gambar tuh...
lagi2 gambar yang no. 1 dan 4..
hehehe....orang yang tido tengah2 jalan tue nak mampus ker..
sedar2 mampus..:P

ala,blackberry kan...atau blueberry? hehehee :P

jom bace entri terbaru nas klik:

permainan zaman kanak-kanak dulu memang best

ASaDa RyutaRo berkata...

hahaha.. belakang ada berry ea.. ke jenama baru?? aweksberry.. lalala~

NARDtheNERD berkata...

sila senyum ketika mencuri.
ehehehe.
:))

BalqisShafiqa berkata...

nick kalau baring tgh2 jalan.
lepas tu buat gaya mcm baring dekat atas devider tu pun ok gak.
pernah akak tgk ada org amek gambar gitu.

rossoneri berkata...

blueberry ye...hehehe

MaWaR berkata...

betuL ke bLackberry rm 100 ? haha

ribena.illina berkata...

hahaha. sengal nye sigboard . siap suh senyum. menganjen namenye tuh . HAHAHA.


wow! beli black berry laaaaaa tuh kan kan. heee~

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

ada kat umah l0lly. sebijik pintu umah die camtu hahahahah!!!

asliner berkata...

nk jugak btau hdset ape yg dye beli..=p

pawaka19 berkata...

perg adake tidor tengah jalan macam tu..

NICK IRFAN berkata...

syah=blackberry? salah la...

NICK IRFAN berkata...

sugar=nope! salah.. hehe

NICK IRFAN berkata...

rowena=hahaha signboard tu yg xleh tahan...

NICK IRFAN berkata...

fyza=yup! serius la kak...

NICK IRFAN berkata...

nas=dua2 salah... hehe

NICK IRFAN berkata...

asrada=ko teka btol jenama bru tp bkn hahahhaha ade plak aweks berry?

NICK IRFAN berkata...

nard=hehehe

NICK IRFAN berkata...

balqis=eh! akak pnh tgk gak ke?

NICK IRFAN berkata...

rossneri-bkn2... hehe

NICK IRFAN berkata...

mawar=bkn blackberry la...

NICK IRFAN berkata...

ribena=bkn la... hehe

NICK IRFAN berkata...

miss lolly=kt mne tu?

NICK IRFAN berkata...

asliner=nnt sy tunjuk...

NICK IRFAN berkata...

pawaka=dia gila agaknya....

annfrendly berkata...

kelakarla.. pic yang last tu.. siap suh pencuri senyum lagi..hehe

NICK IRFAN berkata...

ann=hehe yg tu paling kelakar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster