Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 9 Oktober 2010

LUCAH KE NI? "part 2"

Salam kali ni aku nak tunjuk lagi gambar yang menarik cuba korang tengok gambar apa la ni agak-agak korang la? hehe eh! isk! jangan cepat sangat membuat keputusan? skrool sampai bawah....





II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
==============
============
==========
========
======
====
==
=





P/S=hahaha kan semua dah terkena? jadi jangan cepat berfikir yang bukan-bukan ok? ni cuma reflek bayang je? menarik kan? hah! nanti aku letak gambar lain plak? hehe

28 ulasan:

FyZa berkata...

haha..comey ja kartun 2..laki 2 gatal!

Ann berkata...

coollll........

Ezao' Edogawa berkata...

huhu! tak pikir apa2 pun. haha

Janggel berkata...

heheheheh kreative sungguh!

ribena.illina berkata...

hahaha. sian laki tuh. dah tangkap cintan dah! hehehe~

annfrendly berkata...

hahahaa.. kelakar.. tukang mop rupenye..

annfrendly berkata...

adik.. bestla.. buat lagi bebanyak entri gambar camni.. gambar 2 in 1..

Cheqna berkata...

hehe dik..kak tak sempat fikir apa2..tgh penat so selamat lah tak termasuk golongan yg terkena..haha..

maaf ye lama tak menjenguk..bz2..letih nak ronda2..

:-)

si para para berkata...

hehe tengok bayang pun dah jatuh chinta....

sugar2 kapas strawberry berkata...

hahaha,angau ke mamat kartun tuh?

one2paii berkata...

nasib baik gua x tertipu..hebat tul gua nie,hebat,hebat(padahal dah kena tipu)

mr.syazwan berkata...

(tepuk dahi 10 kali) haha

kiwi berkata...

haha..msti laki 2 kcewe lps tgk org sbnr..hihi

mR.sYaH berkata...

hahahahahahahah...

NICK IRFAN berkata...

fyza=hahaha

NICK IRFAN berkata...

ann=hahaha

NICK IRFAN berkata...

ezao=yela tu? hahaha

NICK IRFAN berkata...

janggel=mmg kretif!

NICK IRFAN berkata...

ribena=tu la pasal ape2pun jgn buat keputusan melulu...

NICK IRFAN berkata...

ann=hahaha yup!

NICK IRFAN berkata...

ann=ok2.... hehe

NICK IRFAN berkata...

cheqna=lama x update blog???

NICK IRFAN berkata...

para=lama xnmpk ko pegi mne?

NICK IRFAN berkata...

sugar kapas=tu la pasal? hahaha

NICK IRFAN berkata...

one2pai=hahaha

NICK IRFAN berkata...

syazwan=hehehhe

NICK IRFAN berkata...

kiwi=yup! btol3... hahahaha

NICK IRFAN berkata...

syah=gelak sama(hahaha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster