Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 26 Mac 2011

PETI SURAT PELIK

Salam.. kali ni aku nak bayangkan kalau aku di takdirkan jadi posmen? kejab! nak berimaginasi sikit sebab kalau la peti surat di malaysia berbentuk macam ni... hmm..


1.WOMEN LETTER BOX
kalau la aku jumpa letter box macam ni erkk... hahahahaha pikir la sendiri..

2.COMPUTER LETTERBOX
aku kalau jumpa letter box macam ni aku cabut bawak balik! sebab cantik dan kretif! hahaha

3.BUTT LETTERBOX
kalau aku jumpa la letter box macam ni aku memang takkan hantar dah surat kat sini! ada plak dia menonggeng! no manners!

4.GRASSHOPPER LETTERBOX
kalau letterbox macam ni aku hantar surat terus blah... hehehe

5.GIRAFFE LETTERBOX
pelik plak zirafah ni? tengkuk panjang sangat...

6.JET LETTERBOX
ni biasa-biasa je cuma bentuk dia lain..

7.HAND LETTERBOX
wah! ni tangan gergasi mana agaknya dorang penggal ni...

8.MICROWAVE LETTERBOX
wah! ni kalau nak hantar surat aku was-was jugak nak buka takut melecur tangan plak kang? hehe

9.COWBOY LETTERBOX
ni agak kretif jugak sempoi hahaha

10.GUN LETTERBOX
kalau macam ni la rasanya semua posmen tak berani nak dekati.. seram plak? PISTOL tu!!


P/S=aku paling suka letter box computer kretif yang paling aku tak suka yang tunjuk bontot tu! cait! phuih! hahaha korang plak suka yang mana? cecite ceciter...

17 ulasan:

Rina Rossoneri berkata...

kang xpasal2 kuar dalam paper, pencuri sanggup bawak lori nak curi peti surat

. berkata...

pistol sangat cool giler.

ayie berkata...

nak women letter.. sexi kot..hehe

Raji and Yeen berkata...

hahahaha nak gak letterbox yg cool2 cmtuh owh

Unknown berkata...

Suka dengan letterbox zirafah.

azi nur berkata...

dlm byk2 2 i prefer yg pestol..heheee

dill berkata...

pistol tu mcm sempoi gak :)

Miss Dill^^

terokai seni berkata...

pic tu sensitif... jangan menonggeng time isu gawat ni

MR. SYAH berkata...

aku nk yg first skali tu.. heheh..

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhh mmg pelik tang pistol tu mmg nampak canggih pos man pon takut nak isi surat ... takut kena tembak ajerrr

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

cool

si para para berkata...

kreatif..hehe kat tmpat kita tak ada benda ni..

Tanpa Nama berkata...

klu letter box muka megan foxx conferm suma posmen berebut nk antar kn kn...

ghost berkata...

aku suka yang 1st...blue women statue..sexy lak tuh...setiap kali aku nak masukkan surat aku mesti sembang dengan dia dulu...

ha3..giler aper.

WanFadhilah berkata...

yg zirafah tu.. nmpk cam best. nak2 kalau boleh panjangkan leher dia biar boleh masuk rumah trus. jadi senang la kalau posmen masukkan surat dri luar rumah, trus2 surat tu masuk dlm rumah. xpayah dah nak kuar rumah lagi. haha.. dasar pemalas!

iem berkata...

semangat buat peti surat macam 2...
sekali buka banyak surat hutang jek..
haha

asliner berkata...

sangat kagum dengan peti box yang berbentuk pistol itu...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster