Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 13 Mac 2011

KUMBANG SEMPOI!

Salam... kali ni aku nak cerita sikit pasal kumbang! ada ape dengan kumbang agaknya? ha! nak tahu sila la tengok video kumbang di bawah ni! memang sempoi! hahaha


Ini Adalah Kumbang tapi di bawah ini kumbang luar biasa.. hehe


Kumbang
video


P/S=hahaha hebat tak kumbang kat atas ni? kalau wujud la aku rasa berjuta-juta jugak harga kumbang ni yela kumbang pandai drift... hehehe

16 ulasan:

KUREKURE COMEL berkata...

perhhhh...gila r kumbang ni...hahaha...


relaks je drift....kihkihkih...

Rina Rossoneri berkata...

Ohhhh geliiii

Miss Dill berkata...

comelnye iklan!

kumbang tu comel gak!

a simple advertisement yet creative!


Miss Dill^^

cik juja mafia berkata...

huhu...nak naik kumbang aa pasnihh

Jeely jelly berkata...

ceh ! das auto rupenye.. haha
giler r kumbng tu.. nk bele sekor lah :)

si para para berkata...

haha sangat hebat...nak seko nick..

- zuriey - berkata...

dahsat gak kumbang ni

mie berkata...

tinggi la saham kumbang lepas ni..
ehehheeee

b a m b a m ' s berkata...

hahahah..comel kumbang tuh!den pon nak satu! :P

Terjah jom!: Nikmati ganjaran bila anda TOPAP!! wowww~! :D

Oasis berkata...

Hebat lah kumbang tu...

p/s: kumbang bukan seekor

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

kreatif....

cemomoi berkata...

kumbang bukan seekor... eh aku bukan kumbang tu

ïêmå å¢klê§ berkata...

xsuka kumbang ni....
sakit bila melekat kt kulit...

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

hehehhe kumbang dan lelaki itu sinonim ;)

zaty luvlianncezzz berkata...

nick..my pc rosakkkkkkkkkkkk

lama x dtg cni

ni pn da kt cc ..wuuuwuuuT.T

::FAIZ FARISH:: berkata...

aku tak suka binatang ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster