Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 19 Mac 2011

FILEM MASA DEPAN

Salam.. kali ni aku nak buat entry pasal filem plak? ha! kalau korang semua perasan la filem di US dorang suka buat cerita bersambung-sambung kan? orang kata sekuel kot kalau tak salah aku cerita yang tak pernah habis ada je sambungan tapi!!! korang tahu tak apa akibatnya kalau filem ni asyik bersambung tak habis-habis???? hehehe tengok je kat bawah ni...


Harry Potter
masa dia kecik semua nak ambik kuasa dia kan? tapi bila dia dah tua dia pun dah takde kuasa semua nak ambik gigi palsu dia plak! hahahahha


Fast To Furious
ni lagi 1 cerita kalau tak salah aku cerita ni pasal drift kan? kalau cerita ni asyik bersambung sampai tak larat dah dorang nak kejar mengejar sebab kereta semua dah berapa nak laju lagi..


Batman
cerita ni pun sama bila batman dah tua aku rasa dia nak pakai baju pun minta tolong orang macam mana nak selamatkan orang? hehe


CARS
korang pernah tengok tak cerita animasi Cars? kalau cerita ni plak bersambung berkarat la semua sekali.. haha


SEX AND THE CITY
cerita ni aku tak tahu plak sebab tak pernah tengok pun? tapi cerita ni nampaknya kalau dah tua macam mana la? hahaha


P/S=hehehe macam mana menarik tak? ha! insyallah next entry aku letak filem lain plak ok? hehhee

17 ulasan:

azi nur berkata...

hahaha terbaikk lah!

silent berkata...

hahahaaaa

dill berkata...

hihi. old skool.

Miss Dill^^

Awan Biru berkata...

Hahaha... macam-macam.
Tu tak kira yang bolly lagi.
Lepas ni movie apa lagi ya?

mr.syazwan berkata...

harry potter x suka

no so fast ermm paster x intersting

BATMAN maybe ok kot

lama da xde cite batman kot

cik sakdi berkata...

nick! yang rust tu hebat! kelaka. hahah

FaiZaH Fyn berkata...

haha tak pernah terfikir pun before dis...

harry potter kasi gigi palsu LOL

ayie berkata...

haha yang baju batman tu.. muat ke beketol ketol baju die.. kan dah tua saiz main lebau..hehe

Raji and Yeen berkata...

hohoho the end of the carrier =.="
klakar lak cter Car jdi Rust tuh ;P

si para para berkata...

bila tua, tak ada orang nak tengok lagi kan.hehe

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

adooiiiii..... mmg lerrrr tak terfikir lahhh pulak.... bila filem tu tak habis habis tiada ending kesudahan.... bila lahhh nak habis... sampai tua lerrr

aku rasa bila pengarah filem tu tengok blog ko tentu dia nangis....

Syarmira Sakawi berkata...

ahahha.. harry porter tu takleh blah..

Wanie Affandi berkata...

sume dah tue..hahaha

iem berkata...

wauu terbaek la edit gambar......

Oasis berkata...

Kahkahkah...lawak giler.

Mesti best tgk Sex and The City versi tua tu. Agak2 fesyen drg tetap anggun tak?

- zuriey - berkata...

hahahha...tua dah harry potter

qyqa berkata...

hahaha..

nak gg harry potter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster