Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 28 Mac 2011

MOUSE KOMPUTER YANG PELIK

Salam.. ha! kali ni aku tunjuk mouse komputer plak? atau lebih di kenali sebagai tetikus! hehe korang punya macam mana? kalau aku punya normal je takde pelik pun senormal mouse yang sedia ada tapi kat sini aku nk tunjuk mouse yang agak pelik! memang pelik giler! tak percaya sila tengok kat bawah ni...


MOUSE GUN

FINGER MOUSE

STONE MOUSE

GOLD MOUSE

JEYSEY FOOTBALL MOUSE

P/S=korang suka yang mana? hehe kalau aku suka yang kaler emas tu!! sebab nampak macam mahal sikit... hahahha

13 ulasan:

qyqa berkata...

suka juga yg gold mouse tu..amek aura org kaya..haha

cik sakdi berkata...

mak oi tangan berkarat! haha

Awan Biru berkata...

Suka dengan gold mouse tu. Nampak mewah.

Oasis berkata...

euwww...yang menggelikan pun ada..

YanTzYanTtiE berkata...

yg jari tu nmpk real

FaTin.FiRDaUs berkata...

haha.. mmg pelik.. :)

mR.sYaH berkata...

yg jersey tu smart.. tp aku bukan suka guna mouse pun.. hehe..

si para para berkata...

nick..yang gold tu kalau jual agak agak dapat berapa K..hehe

azi nur berkata...

hokaloh memang pelik..mane ade jual meyh??huhu

kiwi berkata...

yg jersi bola tu kiut..hihi

Rina Rossoneri berkata...

mouse gun tu nampak menyusahkan betul..semua xcomel haha

Raji berkata berkata...

woahhhh nak mouse pistol O_O

black cat berkata...

mouse pistol mmg best...
klu wt maen game pon best gak nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster