Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 27 Mac 2011

CERMIN MATA X-RAY

Salam.. kali ni aku cuma nak tunjuk 1 video jer rupanya tak sangka cermin mata macam ni pun ada jugak? bahaya kalau di jual secara besar-besaran? sebab!! orang tengok la sendiri...






P/S=agak-agak berapa la harga cermin mata ni? kalau murah aku pun nak satu? hahahahahhaa

24 ulasan:

Arpiiz berkata...

haha, tapi saya nak yang nampak tulang tu..^^

azi nur berkata...

hahaaa...bahayee!! seb baik xnampak bugel mulat ek....kire tutup le jugek! kahkahkahhh

si para para berkata...

haha boleh tahan jugak ko nick..tapi cool kan..hehe

il ya na berkata...

haha noti yek. nk buat apa tu ng cemin mate xray

Farhan Zulhusmi berkata...

hahaha.......mane nak dapat erk benda tu...aku nak sepuluh...hehehe

Awan Biru berkata...

Cool.
Dalam iklan tu $99 untuk 2 pasang. Kalau duit Malaysia lebih kurang Rm 150++ sepasang.

puteri ain berkata...

haha..bahayaaaa...habis la semua orang dia dpat scan nanti..haha

Miss Dill berkata...

bahye...wooo


Miss Dill^^

ïêmå å¢klê§ berkata...

iema nak 1...
hihi...

tapi nick irfan yang belanja..
wink

black cat berkata...

hiyoo mmg kool n bhaya...
klu ak jumpa saper2 bli conferm ak tros amek hancurkn hahah...kejam...

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

haaa nak watpe dgn cermin mata tu aaaa

solo molo berkata...

abeslah kalo spek macam nie ade kat dunia...

KUREKURE COMEL berkata...

sengal yee...amboi...budak2 mne blh tgk...hehehe...

cemomoi berkata...

ada lagi stok?

Rina Rossoneri berkata...

Wooooooo..kalau bawak cermin mata ni gi Italy, wuhuuuu hahaha

Raji berkata berkata...

amboi nick
hahahaha

mr.syazwan berkata...

kalau murah bukan setakat ko je ank ku pun nak

ehhe

Hanis Azla berkata...

ada hati juga nak satu yer nick.. he..he..

qyqa berkata...

nick jgn beli lah..
hahahaha
gila bahaya

Oasis berkata...

kalau tak silap...ada application kat iphone blh scan cam tu gak. tapi tak dijua secara sah la...kn jailbreak iphone tu dulu.

NARDtheNERD berkata...

gatai ek adik ni...
cubit baru tau..
hehe.
:P

- zuriey - berkata...

nsib baik tak terbuka semua..

kiwi berkata...

uishh..bhye..tp kire murh la spec tu

cik sakdi berkata...

pandai pulak spec tu bezakan baju luar n baju dalam ye. HAHAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster