Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 5 Mac 2011

CARA HACK WIRELESS OPS! HEHE

Salam... ramai orang tanya dalam entry sebelum ni macam mana nak hack wireless? hehe itu secret bukan taknak buat toturial tapi bahaya la nanti habislah semua penduduk di Malaysia tak senang duduk sebab semua orang pandai menghack dan takut jugak tetiba ada plak jiran aku baca blog ni! arghh! tak pasal-pasal nanti aku kena saman!! apa-apapun kalau ada penduduk atau bos restoran ke yang tinggal di Teluk Kumbar terbaca blog aku ke! harap maafkan saya dan halalkan pinjam wireless anda sebab "Saya cuma nak update blog jer" hehe




Hack wireless yang aku tahu aku ada 2 cara!

1 cara mudah hanya download solfware dia (nama di rahsiakan) bila dah download software klik search je dapat signal wireless dia bukan bagi nama je siap bagi password sekali!! hehe Tapi tak boleh kerap buat takut orang yang di hack tu dapat detect? kalau dia budak IT ke pakar komputer? dia boleh hantar virus kat laptop kita masa guna wireless dia! jadinya laptop kita kena format semula!!

2.cara susah tapi kena ada sofware AirDump,Air Crack,Backtrack 3 dan eh! aku terbagitahu ke? lalala buat-buat tak nampak jer ok! tapi cara ni agak susah kena buat berjam-jam jugak la tapi bila selesai boleh guna 24 jam sesuka hati! aku ada sofware dia tapi dulu pernah buat la tapi sekarang malas sebab orang yang di hack selalu tukar password la plak! adoi..


=jadi guna wireless orang ni ada positive dan negetifnya sory la bukan taknak ajar toturial dia tapi memang berisiko jugak la hack menghack ni ha! sekarang ada yang masih nak tahu cara hack wireless ni? hehe=


P/S=jadi kesimpulan dari entry aku ni? erkk... jangan la hack wireless orang tak baik sebab nanti lambat plak intenet dia? ops! itu bukan di tujukan kat korang tapi macam ditujukan kat aku jer? hahahahha (tapi aku hack tak lama ada la dalam 4/5 jam jer? alhamdulilah takde plak kena apa-apa kalau boleh jangan la ada masalah)

33 ulasan:

kiwi berkata...

mcm best je..haha

Cik Bambam berkata...

saya lak selalu tumpang wifi jiran sebelah..x protect ngan password pon..nak sedekah agaknya..hahahahah.. :D

cik sakdi berkata...

xpayah la gune wifi.. bahaya la. huahuhau

FaiZaH Fyn berkata...

bahaya jugak kalau diorang hantar virus haha...

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

eiiii nakal tol..biasa nih.heheh

zaty luvlianncez berkata...

nick..takut nk tinggal dekat area umah u.hehe

Tuya berkata...

adik sy pun hack password org lps tu letak nama dia.saya tnya "rumah ni ada wifi ke?" dia ckp "takde". "abis tu napa nama kau.."
dia tersengih2 penuh makna..

qyqa berkata...

hahahaha..
sek bek rumah ada wireless..
errrr..
sek bek nick bukan jiran den.. LOL
gurau =p

Wanie Affandi berkata...

baru excited nak tau tutorial..TT__TT

KUREKURE COMEL berkata...

saya jiran awak...oooo...patut la internet lembab je.....



ayookkkk...hehehehe....
takut tak?kihkihkih...

Miss AZ berkata...

jangan guna wireless haram.. beli sendiri yea =p

Raji and Yeen berkata...

lps nih buat tutorial cmner nk hantar virus kt org yg curi wireless kte =.="
kot2 jiran ak ada hack ker
hahaha

Rina Rossoneri berkata...

hek,ni apa ni ajar ajaran xelok nih..
hahahahah...

p/s:sambil curi2 salin...

si para para berkata...

nick...nanti aku bagitau jiran sebelah rumah ko.hehehe

lama tak singgah sini..ko pun dah lama tak datang blog buruk aku. bz eh..aku pun bz.hehe

weh nick, tika/icejuliet dah kembali...mesti ko dah tau kan..

Unknown berkata...

nik!kasi tauuulaaaa..ehhehe..mana tau boleh hack2 wireless berdekatan nehh...line bb sini slowwww.uwaaaa

Farhan Zulhusmi berkata...

owh.....xpe2....nie yg kena report nie...kat orang tu...hehehehe.....
selamat berhacker ye...hahaha

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. kerana ade masalah pada laptop aku..baru hantar repair lerr...

uihhhhh kalau nak hack wireless cam ni bolehhh di kira jenayah gak kan.... tak baik betoii lerrr... keji lagi zalim... kesian pada yang teraniaya kan...

zulkbo berkata...

salam Nick..
ha ha..ganazz..
nak cuba gak nih
he he..

MR. SYAH berkata...

aku pun cuma nk update blog jer...

Nor Moscow berkata...

ooo..patutla internet umah kak nor gerak cam siput!hehe..

dib. berkata...

haaaa patot lah ank jiran sblah dah ta tekan loceng dah tanye password. .:p

IMANSHAH berkata...

ni ilmu manfaat ke tak ni?? huahua

iem berkata...

stndard la hack2 wireless orng ni...
nak harap line bb memang haram jadah....

Arpiiz berkata...

owh, patut la internet saya slow ye..hehehe

singgah melawat follower..

Afzainizam berkata...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

harap ko tak dengki kat aku punya wifi yerrr... tak pasal -pasal pulak aku fomat baru

asliner berkata...

agak lama ye dalam 4-5 jam tue..=p

Cik SHiNJU berkata...

Laa..wat jer tutorial..
Akak pun nak blajar..
Kdg2 bil bokben x lepas bayor,leh gak update blog kala tau hack nih..huhuh

seliparbiru85@gmail.com berkata...

ha,ah..aku sokong nagan raji..
leh x bagi tutorial camner nak hantar virus kt org y dah hack wireless kite?

marshmallow berkata...

awak, boleh tak share cara satu tu macam mana. kalau awak taknak buadd tuto, PM saya boleh. pleaseeee~
harap sgt ni. boleh tak macam tu?

future_sons@yahoo.com

Unknown berkata...

cmne nk gne bnde alah tu??

Camy Alya berkata...

sia-sia aku search google. kahkah :P

anun berkata...

ade x cara senang nak hack wifi tanpa guna software.
sesiapa y tahu, boleh email di anun_dabluv@yahoo.com

P/s amat memerlukan. wifi kt rumah xleh connect ngn phone even gune password y betul

Durian Power berkata...

With just RM15..dari KOSONG hingga PENUH..belajar ilmu bagaimana untuk hack wifi semudah ABC...juga menjual wifi adapter sperti sinmax 800wb dan alfa awus036H dgn hanya rm119 (compare dgn lelong.com.my dan mudah.my )...

lawat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster