Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 21 Mac 2011

FILEM MASA DEPAN "siri 2"

Salam.. aku nak sambung sikit pasal entry movie masa depan yang sebelum ni? entry lepas korang dah tengok kan? macam-macam dah rupa movie tersebut ini yang lain plak? jom layan...


Twilight
ni cerita twlight bila dah banya kali bersambung jadi macam ni la kot? sian perempuan tu.. hehe


Bridget Jones Diary
cerita ni aku dah lupa dah macam mana? hehe tapi dorang tetap maintain walaupun dan tua..


X-MEN
ni yang aku tak boleh tahan nak tergelak plak tengok wolverine perut macam tu? hehehhehhe


DIE HARD
ni barulah betol die hard! walaupun dah tua tetap steady lagi..


HANCOCK
cerita ni kalau tak salah aku pasal superhero oh! macam ni bila dia dah tua nanti..


P/S=macam mana menarik tak? haha tapi ini akan jadi kalau cerita asyik bersambung-sambung jer? kat US aku tengok banyak cerita dah jadi sambung-sambung sampai bila nak habis tak tahu tapi di harap semoga mereka semua dapat idea yang best untuk buat filem yang lebih baik lepas ni kalau boleh jangan la ada cerita bersambung lagi...

12 ulasan:

Raji and Yeen berkata...

bridget jones amik dri cter ap eh?
buruknyer wolverine @@

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

gelak gila tang die hard 22 tu...

but sian bella smpi jadi rangka

kiwi berkata...

haha..sian bella..tp nti mse nk brank dia jdi vmpire gk kan..hihi

Unknown berkata...

Kesian Bella. Tapi Last sekuel Bellakan dah jadi vampire.

X-men memang lawak.

Oasis berkata...

Pontianak memang tak kan tua kan. hahaha. Aku ingatkan si Bella tu dah jadi pontianak..

::FAIZ:: berkata...

malaysiapun dah buat crita sambung2... naik malas bila jalan crita jadik merepek.. huhu

Hanis Azla berkata...

cerita usop aslam pun asyik bersambung2 cam tu jgk.. he..he..

Rina Rossoneri berkata...

hahahahah wolverine perut buncit pun still ada org nak tgk gak..hahaha..

bella tuh dah jadi vampire lah nanti...xderla dia jadi tengkorak..

Hanis Azla berkata...

Salam Nick.. jawapan nick betullah.. Nnt tinggal e-mail add kat komen akak yer.. Tahniah & Thank you..

puteri ain berkata...

cerita kalau meletup biasanya akan ada sambungannya..kadang2 jemu jugak bila ada sambungan ni...habiskan jela satu siri..

cik sakdi berkata...

wolverine tu buncit!!! HAHAHA

Anati Soki berkata...

kahahahah... xmen misai dah putih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster