Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 22 Mac 2011

KARTUN MANUSIA?

Salam... kali ni aku nak letak gambar plak! hehe rasanya dah dekat sebulan aku buat entry cerita pasal hantu je? kali ni aku nak bergiat aktif dalam entry gambar plak? ha! kali ni aku nak tunjuk kalau kartun tiba-tiba jadi manusia???? macam mana la rupa dorang nanti? hehe


GOKU

BUZZ LIGHT YEAR

HOMER SIMPSON

MARIO

SHREK

P/S=pelik pun ada jugak kan? tapi itulah yang akan berlaku kalau mereka ni manusia macam kita? tapi hakikatnya mereka tetap kartun ok? hehe

16 ulasan:

Raji and Yeen berkata...

homer simpsons tu sumpah mengerikan =.=

Unknown berkata...

Kalaulah Homer Sipmsons tu wujud, tak tahulah.

Shrek kalau ada orang akan panggil alien.

Shima Hishamuddin berkata...

goku tu mcm tak bape real je. haha

qyqa berkata...

goku plg smart!!! =)

::FAIZ:: berkata...

aku suka Super Mario

Gimi berkata...

comel lak shrek tu

terokai seni berkata...

idop dalam imaginasi

asliner berkata...

nak abang goku..=)

cik sakdi berkata...

uih simpson tu bukan main lagi mate. HAHA

Oasis berkata...

Kalau betul la kan...tak sabar nak tahu siapa yang akan pegang watak Homer Simpson tu. Kahkahkah

. berkata...

buzz light year, smart giler. hehe

Rina Rossoneri berkata...

wah buzz hensem..
hakikatnya ramai yang nak muka macam anime, cam nooo

Unknown berkata...

buzz tu terbaik.. :)

azi nur berkata...

alamak hensemnye simpsom 2...ngehngehh

NARDtheNERD berkata...

suka la buzz tu..
hehe
:)

tiafazunia berkata...

ngeri je tgk simpson! haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster