Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 8 Mac 2011

NICK IRFAN DAN KAMBING?

Salam... hmm.. habis la topik entry pasal jual PC DVD GAMES sebab aku malas nak jual la nanti nak minta tolong kawan aku punya adik tolong jual sebab rasanya aku takde bakat nak jadi bussinesman! sob.. sob.. jeles tengok mak dan ayah aku pun bussinesman jugak jual apa pun cepat je orang nak beli! Uwaa.!!! huhu nampaknya aku tak mewarisi bakat parent aku la.. aku cuma mewarisi bakat Melukis dan Menulis Cerita je dari bapak aku sebab bapak aku dulu penulis dan kartunis masa muda dulu! hehe eh! sebenarnya aku nak cerita pasal Janggut! kenapa pasal Janggut? meh sini nak ceritera.. hehe



Tadi masa aku pergi Tesco dengan family aku tetiba ada sorang budak perempuan umur aku rasa dalam lingkungan 3/4 tahun sebab kecik gila budak tu! hehe comel je aku tengok.. ha! masa aku tengah belek nak beli snek budak kecik tu asyik tengok je aku? aku pelik jugak pehal budak kecik ni takkan dia terpikat kat aku yang tak berapa nak hensem ni? haha aku tengok dia balik aku cuma senyum jer lepas tu dia lari sambil panggil "Mak! Mak!" eh! muka aku ni macam penculik ke! uwaaa!! sedihnya..

Aku sambung balik belek snek tetiba dia datang bawak mak plak! Ha! parah! aku takut plak dia tuduh aku mencabul kehormatan dia ke? seram beb! mak dia plak tengok aku macam nak report polis je sebab dia pegang nset masa tu! aku dah gelabah tetiba aku dengar budak kecik tu kata "mak! kenapa abang tu punya janggut dia macam kambing? dia tu anak kambing ke?"

Apakah!!! Perghh!!! panas giler hati aku masa tu!!!! kalau mak dia takde sah aku sepak dia! punya kurang ajo mulut neraka betol! tapi masa tu aku terpaksa menahan sabar biasalah Nick Irfan kan lelaki budiman(sila muntah) aku cuma senyum jer tapi dalam hati mendidih darah oh! yang aku tak boleh tahan mak dia cuma senyum je kat aku lepas tu terus pergi macam tu jer! aduh!...


=Kepada lelaki di luar sana yang ada simpan janggut kalau korang di tempat aku apa korang nak buat?

lempang budak tu?
tengking budak tu?
senyum?
atau buat tak tahu?


-JANGGUT-
pinjam pic pak cik google bukan gambar aku sebab aku nak ambik gambar janggut aku tak boleh sebab Youcam aku hilang lepas format laptop minggu lepas! (lebih kurang macam ni la janggut aku tapi panjang sikit ada macam kambing ke? cis!)


-KAMBING-
Ini baru la janggut kambing mana ada sama dengan aku la! sob.. sob..


P/S=memang bad mood aku hari tu! cis! orang lain dia tak kata apa plak? aku plak yang jadi mangsa! uwaaa!!! sob.. sob...

29 ulasan:

IMANSHAH berkata...

salam

aku takde janggut, so takde oghang cakap aku penculik..wahaha

Cik Bambam berkata...

itu budak..tp pempuan di luar byk suka laki berjanggut..!hheheh.. (include me)hahahaha

ayie berkata...

hakhakhak..
lawak gila..memang kene saman kau..sebab mengganggu ketenteraman awam akibat janggut kambing..haha

dill berkata...

hahahahahahahahahahaahahaha!

nick, i am speechless.


Miss Dill^^

::FAIZ:: berkata...

kah kah kah... hahahaha, kalau akukan, aku akan cakap kat mak dia,

*hoi pempuan, ko tak hajo anak ko ke? kuang hajo betul. Mintak mahap kat akupun tak, ko siap senyum ek. Kuang hajo betul kau ngan anak kau, mulut puaka betul...* (tetibe aku Emo)

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

maybe u need to trim it..make it neater hehehehhee

Oasis berkata...

Hahaha...kena trim lagi sket kut. at least cam gembala kambing pun dah kira ok.

MR. SYAH berkata...

hahah.. kesiannya ko..
aku pun ada janggut tapi xbyk.. bagus per simpan janggut.. sunnah..

Wanie Affandi berkata...

hahaahah..giler kesian !

- zuriey - berkata...

ala sabar lah..budak2 je tu

ZACK ENTRY berkata...

hehe..rileks jer, bagi jer budak tu lolipop kerana puji janggut bro..:)

Cik SHiNJU berkata...

Wakakaka...cian adik kakak..
Ade ke patut dikata anak kambeng..
Sabo yek..budak kecik mmg cmtu..

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...sempoi gila budak tu ckp...
tak pikir dah...kihkihkih...



sabau nick...hihihi...

Shima Hishamuddin berkata...

nasib saya tak de janggut. hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaha tgk2 dak kecik e2 nti bakal menantu awak msa akan dtg hahahahaha awak akn trima dia sbg mnantu kew XD hehehehehe [aq tetap aq from FB]

orang panggil aku mun. berkata...

hahahahah xtahan weh.hahahahaha

ketahuilah wahai nick,yang budak2 ni sangat jujur.

hahahahhaha

terokai seni berkata...

heeee ada sikit persamaan... cuma kambing tu lebih warak sebab tu panjnag sikit

dib. berkata...

mulut neraka?? hahahaha!! like2.
sabo jelah, mungkin dia baru lepas tgk wonder pet slamatkan kambing kat tv9 ke kan. .kite bakor! kite bakor!

tot tot kecik berkata...

salam..


alaa ciannye irfan..bior kn aje pe org nk kta..

unik ape klu org kata cenggitu..haa fikir positif..org laen ade..?xde, irfan sorg je..

be cool k.. :)

p/s: sbnrnye org yg paling rpt ngan tot skang ni ade jggut cmtu la..ske sgt dekt2 kn jggut die tu geli2 kn..trigt time kck2 dlu abh slalu maen2 kn jggut kt dahi tot..huhu geli..comel je time kck dlu.. :)

Raji and Yeen berkata...

ganguan seksual tu
ad ker patut dia kata janggut kita mcm kambing..
grrr
hak2

one2paii berkata...

tgok janggut lu jerk,gua dah tahu lu kacak..leh kenalan?hahah

No name berkata...

buat bunyik kambing... biar dia betul2 ingat ko kmbeng... smbil main sondol2.. hahaha

qyqa berkata...

hahahahaha
budak2 x pandai nak menipu kot..
hehehehe..
dia bagi pandangan jer tuh..
xper.. ada janggut nampak budiman

cik sakdi berkata...

nick!! ade janggut x syiok la! sila potong. hbaha

Adlan berkata...

hahahaha..kesian yer jadik kambing..huuu

Miss AZ berkata...

hahahaha!! lawak sungguh..
sampai hati kan budak tu ckp awak ni anak kembaing ke.. hahah :D

Ali ridha berkata...

cuba letak janggut pada budak umur 3/4....mesti penculik takut nak culik...bila toleh ke belakang...nampak budak tu ada janggut.hihi...

# # Ali-alridha.com/blog !# #

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

nama pun budak tecik kan..abar je lah yew nick.

tapi kalau akk jadi nick time tue bukan marah giler...tapi malu gilerrrrrr!!

niniem◕‿◕ berkata...

hahaha..
cian2..kalo sy pun sy takuttt~ :)
chilll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster