Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 17 Mac 2011

MANUSIA TERAPUNG!!!! SERIUS!

Salam... korang pernah tengok david blaine tak? ala...magician yang boleh apungkan diri dia ke udara tapi sekejab je la macam dalam gambar ni cer tengok cer tengok.


David Blaine Floating
bagi aku biasa jer dia terapung macam ni langsung aku tak terkejut sebabnya video kat bawah ni lagi MENGEJUTKAN!!!!!



===BUKTI MANUSIA BOLEH TERBANG===


manusia terbang!!!!
video
kejadian ni berlaku di manila tahun bila aku tak pasti korang terkejut tak? aku seriusly memang terkejut giler babeng punya! macam mana dorang dua ni boleh terbang! macam burung plak tu!!!! misteri


budak kecik terbang
video
ha! video di atas 1 bukti dan yang ni lagi 1 bukti budak perempuan di russia aku rasa dalam lingkungan 3/4 tahun boleh terbang! mak dia plak slumber je macam tak terkejut plak? lagi misteri...



P/S=aku macam nak jumpa je orang dalam video ni nak tanya dorang boleh terbang dorang ni baca ayat apa? jampi serapah apa? aku pun nak terbang jugak!!! hehe tapi aku ada sorang kawan masa kat sekolah dulu dia ada ajar aku cara-cara nak terapung ke udara dengan menggunakan teknik kuasa dalaman dan sedikit mantera!! dia kata tak mustahil manusia boleh terbang! dia ada jugak tunjuk kat aku macam mana nak apungkan diri macam david blaine masa sekolah dulu!!! hasilnya dia boleh terapung ke tak? hmm...biarlah rahsia lagipun itu janji kami berdua... hehehe

28 ulasan:

Miss Dill berkata...

hanya Allah yang Maha Mengetahui.

Miss Dill^^

- zuriey - berkata...

manusia mna leh terbang sdri..cm xcaya je

Anati Soki berkata...

die de pakai mandrem pape kot..wakaka.. bomoh..wakakaka

Anisa Hang Tuah berkata...

dah serupe superman dahh
huhu

Cik Aien berkata...

hohoho!! eden ternganga!

Rina Rossoneri berkata...

yg first tuh Neo cite Matrix dgn org jahat tu tersesat, tu tgh berlawan..

yg second tu mcm dlm cite Heroes

Gimi berkata...

Ke ad tali?

video terbang tu cam pelik je..

Oasis berkata...

Boleh pcaye ke tak eyh? Ye la, kut2 lah drg guna teknik CGI ke kan..

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

we can fly...naik firefly....or air asia heheheh

cikgu isza berkata...

uishh.. betul ke?

puteri ain berkata...

seronokk kalau boleh terbang2 nih..

Nur Khairiyah Munit berkata...

salam...
walaweyh..tau tak kawan sy tengok dy x percaya.sy pun.huahua

nick.the new me.follow la kalau sudi. ;)

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uihhhh anih betoiiii.... tapi adekah itu silap mata... dalam dunia ni semua benda tak mustahil berlaku...

Myfrin's story berkata...

Salam, dik nick. Kak pernah tengok video david blaine terapung tapi 2 video org boleh terbang tu memang diluar dugaan....:)

Raji berkata berkata...

woahhhh serious ker o.O
gle lah xsangka
tapi kalau terbang pun xbest lah sebab nnti org sume pelik jer =.="
mcm bdak kecik tu terpaksa lari bila ad org nmpk

Yellow LEOpard berkata...

xdpt nk tgk video tuh, internet lembap giler..huhu

dib. berkata...

haha lepas batu, orang pulak?? aihhh. .

::FAIZ FARISH:: berkata...

eh betul ke ni... ke tu hantu? hahaha

Anne berkata...

rase mcm nk tau lebih mendalam pasal budak tu..huhu..thanx nick:)

noorcahaya berkata...

oh my ... bestnye bole terbang :) mcam dlm cite heroes pulak

mie berkata...

uihh!!
gue penah tgk dalam tv ni..
ehehee

Yuni Aisyah berkata...

pergh..dasyat la..ajaib..!!

cik sakdi berkata...

susah la nick nak terbang2 coz nanti excident tau! haha

Farhan Zulhusmi berkata...

dia mesti pakai tali....wajib punya..hahaha.............

ïêmå å¢klê§ berkata...

nak terbang gak..
senang nk g kelas..

Amirrah Zawani berkata...

betul ka dorg boleh terbang ni?? mcm tak caya je =_=

KUREKURE COMEL berkata...

perhhh...macam tak percaya je ni...
berlakon kot...

intan saari berkata...

real ke bnde nih?nmpak beno ler menipunye..+.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster