Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 16 Mac 2011

ANAK PATUNG PUAKA

Salam... ha! dalam entry lepas banyak yang kata kat aku jangan jual laptop! thnkz! sebenarnya aku taknak jual saja je nak tanya berapa nilai laptop aku ni? itu jer.. jangan risau aku takkan jual sebab ni mak aku yang bagi mana boleh jual! sian mak aku.. ha! jadi aku pikir cadang nak tukar graphic kad yang best sikit bulan depan untuk main game itupun kalau aku ada modal la? hehe kat sini aku nak kongsi 1 video yang agak menyeramkan! betol ni! kalau nak tengok sila pakai earphone di kepala untuk keseraman yang berganda! hahaha eh! korang ingat aku main-main ker? eh! tak percaya ker? ok tak percaya cer klik tengok itu pun kalau berani la... hehehe


untuk lagi seram aku letak gambar patung ni.. hehe



Nyanyian Seram.. hihi



P/S=seram tak dengar anak patung tu bernyanyi? mesti korang meremang bulu roma kan? hehe (entry merepek je sebab geram cari pendrive aku tak jumpa!! sebab dalam tu banyak aku simpan gambar-gambar yang pelik cadang nak siar la)

28 ulasan:

dill berkata...

esok dah siang2 baru tgk. time skarang ni kalau dengar, tak tdo malam dibuatnye nanti

Miss Dill^^

Raji and Yeen berkata...

ceh memang xboleh dtg blog ni mlm2
menakutkan @@

. berkata...

sedap je. hihi. tak dengar habis. takut tengah2 tiba-tiba letak orang jerit2 pula

laptop takleh tukar graphic card la. tapi boleh letak hd apa ntah untuk smoothkan tengok video quality hd.

Atsuko berkata...

unte betol...
dah le memalam nie ujan...
buat aku seram pulak...

iem berkata...

pendrive hilang mmg bengang giler....

nasib baek bukan gmbr lucah..hihi

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

xdela seram mana pun irfan.

Unknown berkata...

esok baca entry nih..
mlm ni xleh..hehe

dib. berkata...

haishh tgk ank patung tu pon rasa cam na liquid screen nih. . .hoho.

si para para berkata...

hehe nak g toilet jap lah.

Tanpa Nama berkata...

sowie..
memg aku tak bukak lah..
seram sejuk kowt!

Rina Rossoneri berkata...

no thanx...xada org dlm umah nih.. tido sorang2 plak tuh...

terokai seni berkata...

geli geleman je

Hanis Azla berkata...

tgk gambar tu pun akak dah seram.. jdnya akak surrender tak nak dgr lah.. he..he..

qyqa berkata...

x nak dengar..
takooottt..
huhuhuhu

bagus x jual laotop tuh..=)

Oasis berkata...

Nasib baik aku tak tgk malam tadi. Bila dah pagi cam ni..tak de rasa seram sangat. hehehe

Anati Soki berkata...

bagus.. jgn jual latop tuh.. eish nick ni.. tau nak main game je... haaaaish

Shima Hishamuddin berkata...

haha berani ke tengok ? haha malas nak tengok. yg link awk nk aritu, mybe yg ni kot www.luna-maya.com. mybe lah. tak pasti lagi. haha

tiafazunia berkata...

naseb baik dgr time tengah hari ni haaa. =.="

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

seremmmmmmm

Tanpa Nama berkata...

msa tgk 2....sound bg mute...then tutup mata....hebat x aq hahahahahaha
aq berani mmbuka video seram hahahaha hepi2 hahaha peningkatan yg bgus zara hahahaha tahniah kpd diriku

aq tetap aq from FB

::FAIZ:: berkata...

sbb aku bnci patung, so aku malas tgk video.. hahahahahah

cik sakdi berkata...

ceh nick.. ingtkan hang punye anak patung berhantu mcm pasu puaka tu. cis den terpedaya! btw nick.. mcm biasa la saya xkan play video seram2 tu. sekian. haha

mie berkata...

best ni..
kalah filem seram kalau camni..
ehehehee

Miss AZ berkata...

uihh tersentap tgk gambar.. dah la sorang2 ni pukul 3 pagi lak tu =_=

ayie berkata...

bersungguh aku tunggu part seram..xde pon..pukul 3.09 a.m

hans berkata...

seram kutttttttttttttt

Khairul Onggon berkata...

Ishh.. klu nampak anak patung mlm2 mesti seram giler hehehe..

KUREKURE COMEL berkata...

xmau play video...dah la tgh meremang ni....penuh kekuatan la nak masuk blog nick ni...hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster