Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 7 Mac 2011

AKU NAK JUAL PC DVD GAME! RM5 1 CD!!

Salam.. thankz kepada sudi singgah dan baca cerita hantu aku tulis sepanjang bulan 3 ni! serius terharu! tapi memang aku cadang nak cerita hantu je sepanjang bulan 3 ni mula-mula nak cerita pasal pengalaman aku sendiri berkenaan pasal hantu! tapi kalau dah habis aku nak cerita pasal pengalaman mak,kakak dan ayah aku plak sebab tadi interview dorang kata ada banyak jugak pengalaman pasal hantu masa muda-muda dulu? hehe ha! nampak tajuk entry kat atas tu!! itulah aku nak bagithu ni berita baik untuk peminat games kat sini...


Aku cadang nak jual PC DVD games dengan harga yang murah RM 5 jer! (kat kedai tak dapat ni) sebab aku ada terlampau banyak la games kira-kira dalam 20 keping!!! haha tapi bukan aku beli semua ada setengah member bagi tapi kebanyakan games yang ada kat aku tak boleh main kat aku sebabnya Graphic kad laptop aku tak cukup tinggi? yela semua games graphic power belaka? jadinya aku cadang nak jual ada sapa berminat sila msg aku nombor ni (0174428276=Nick Irfan) jangan kol sebab selalunya aku silent enset! hehe

Ha! mesti korang kata aku gila? sebab selalunya PC DVD games RM10 sekeping kan? eh! aku bukan gila aku masih waras lagi ok! serius memang aku nak jual RM5 jer lagipun aku simpan pun bukan boleh main sebab laptop aku graphic biasa tak cukup tinggu untuk support main game-game ni..


Ni senarai games aku nak jual

1.Medal Of Honor Limited Edition
2.Half Life 2:Episod 1
3.Counter Strike v1.1
4.Doom 3:last man standing (bonus game Bet on Soldier)
5.Operation Flashpoint 2 Dragon Rising
6.Nancy drew trail of twister(bonus series phantom of vanice,light camera curse dan resorting to danger)
7.2142 battlefield v1.5
8.Sniper Ghost Warior (bonus games sniper art of victory dan Terrorist takedown)
9.PES 2011
10.Nancy Drew Castle Malloy
11.Need For Speed (semua series ada dalam ni)
12.Terrorist Takedown 3
13 Heroes Of Might And Magic (bonus game world war II combat,battle mages dan heart of iron II:doomsday)
14.Fallout 3

(ni ada 14 keping lagi 6 keping aku dah jual kat jiran aku)


========kalau korang nak=======

1 CD game aku bagi RM5+pos laju RM 10!! jadi kena bank in RM 15!!..
2 CD game aku bagi RM10+pos laju RM10 jadi kena bank in RM 20!!
3 CD game aku bagi RM15+pos laju RM 10 jadi kena bank in RM25!!
tapi kalau ambik atas dari 4 CD game atau semua sekali korang borong aku tambah pos laju RM 5 jer....

kesimpulannya korang ambik lebih dari 3 CD game baru aku charge pos laju RM5 jer sebab kalau pesan bawah dari 3 CD game aku malas nak pos sikit-sikit sebab tu aku charge lebih aku nak pos sekali banyak je senang....

=sapa yang nak games contact aku no tel yang ada kat atas tu.. seriusly aku nak bagi semua game tu dengan hanya RM60 + RM5 poslaju RM65 untuk 14 CD game!!!! lepas korang bank in kat aku esok aku akan pos laju kat korang!!!! serius ni bukan main-main lagipun aku taknak simpan game ni semua buat sakit hati sebab laptop aku tak sesuai untuk game canggih macam ni!! uwaa!! sob.. sob..=



P/S=sapa nak cepat-cepat sikit yer? aku nak promot kat Facebook,Ym dan Mudah.com kejab... hehe

27 ulasan:

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

Need for speed...baper u jual dear? I nyer da corrupt...huhuhuhu

and Nancy Drew Castle Malloy to game apa ek? cam comel n menarik je bunyik

Loyar Lawa berkata...

wahhh no fon terpampang.. ade la peminat col nnti.. wuwuwuw..
ohh yer postage kire jugak la kan??? so harga akn naek eah??

Unknown berkata...

nak ambik no utk ngorat leh;p

eh..x.x.huhuhuh

Tanpa Nama berkata...

game ni...kebanyakan game yg akan mnyebabkn jantung brhenti krn brdebar2 tajuk trkejut....lomah smngt den
[aq tetep aq from FB] XD

Khairul Onggon berkata...

Dah lama dah tak main game dan baru semingu dua ni beli Command & Conquer General 4 hehehe.. Minat strategy games..

Cik Bambam berkata...

postage rm15???biaor betoi..hehehe..

games len tarak kaaaa??ganas sgt lar gamesnya.. =_='

Hanis Azla berkata...

nnt akak call nick yer.. ha..ha.. takdelah.. akak games2 ni mmg tak layan sgt.. selalu main solitaire jer..

KUREKURE COMEL berkata...

alaaa...mina pkai netbook...lg tak blh main games...adooi.

tot tot kecik berkata...

salam..


waah ade sesi jual2 la..lelong lelong...!!!

hehe tot jarang maen game..nk beli pn xtau tajuk2 tu yg mana best n ikut citarasa tot.. :p


selamat menjual kesemuanya.. :)

masa nk packing, buh balut yg ada bulat2 tu tau..yg bleh tekn2 tu..buble2 tu..eh ntah la cane nk describe..selamat ckit brgnye nnt.. :)

Cheqna berkata...

Aisehh..dah berniaga pulak adik ni..hehehe..tapi akak tak leh beli sebab memang tak pandai bergames yg canggih2.

tp kalau buku Nancy Drew dulu2 memang minat baca.. :-)

Raji and Yeen berkata...

nk request game boleh tak?
hahaha

::FAIZ:: berkata...

crita hantu ko klakar...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

akk punyer laptOP lebih kurang dgn nick nyer jugak. x canggih la.. so x dpt nak beli cd game nick.

one2paii berkata...

gua nak report kat majlis perbandaran akta cd2 terbuang

NARDtheNERD berkata...

need for speed tu cam best je dik...
akak rasa harga first tu salah sikit kot dik.. rm15 kan bukan rm 25?..
hehe
:)

Cik Aien berkata...

game The Sim 3 xde? yg latest, late night.. ade, roger2 auww

IMANSHAH berkata...

gile kencang bisness

zaty luvlianncez berkata...

wow

bsnes on9 nampak

tp zati x minat game nick.huhu

MR. SYAH berkata...

wah bagus bisnes camnih.. tp xmain game r der.. semoga berjaya jual semua..

qyqa berkata...

wah nick da jadi peniaga pula!!
haha
saya x minat game la pula..hehehe

Noor Cahayaaa berkata...

huih no tepon . kite kacau die !hehehe :)

ayie berkata...

hehe.. da bisnesman upenyee..hehe..

Tanpa Nama berkata...

beli kat kedai 1 cd baru RM10. Kalau gun pos, RM15..rugi bro.

Tanpa Nama berkata...

gta 4 ada x? :)

Tanpa Nama berkata...

sape nak beli latest games @ request games boleh tgk kt sini
http://pcgames-tauq.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

sape2 nak beli request games @ beli latest games boleh tgk sini
http://pcgames-tauq.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

weh pes 2013 takde ke?? tak rock laa.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster