Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 14 Mac 2011

GNOME

Salam.. kali ni aku nak cerita pasal Gnome korang tahu tak apa benda ni? aku nak sebut pun tak tahu macam mana bunyi perkataan ni tapi gnome yang aku tahu adalah "makhluk pendek yang pakai topi tajam" macam gambar di bawah ni!! tapi makhluk ni takde la kat Malaysia sebab dia ada kat negeri omputih je kalau tak salah aku masa Chistmas benda ni ada! dia ni kira pembantu santa claus la? ha! korang agak makhluk ni wujud tak?? hmm... aku pun tak pasti apa-apa pun cuba la tengok video kat bawah ni







=Gnome sighting in agentina=
'

-kalau yang tak boleh tengok video di atas klik sini-


P/S=ha! macam mana lepas tengok video kat atas ni? agak korang gnome ke yang berjalan tu? aku pun tak pasti tapi menang mengerikan!! sapa pernah tengok cerita Gnomeo dan Juliet tak pernah tengok? klik sini cerita yang baru keluar ! cerita pasal benda ni la.. (nanti aku ceritakan lagi makhluk yang di anggap mitos rupanya ada jugak yang wujud)

14 ulasan:

Oasis berkata...

ms kat seolah dlu, bnayk2 buku2 pasal makhluk ni kat library...

dill berkata...

bunyi die [nohm] - silent g

selalunye gnome ni dikatakan penjaga harta karun atau yang sewaktu dengannya. cube tanye pakcik google.

yang selalu dengan santa clause tu, org putih gelar Elf :)

Miss Dill^^

::FAIZ:: berkata...

comel je dia.. hehehehe

Anisa Hang Tuah berkata...

ungat lagi.mase kecik2 ade cite gnome mobile

Khairul Onggon berkata...

aik?? mcm real plak dia lompat2 hehehe... unsangkarable 8)

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

gnome? ehehe wujud ek..mesti comel

KUREKURE COMEL berkata...

makhluk ni wujud kot...
tp seram gak....huhuhu...

NARDtheNERD berkata...

mcm orang kerdil kot diorang ni dik..
:))

Anne berkata...

erk bende tu btul2 wujud ke??ngeri..

Raji and Yeen berkata...

dlu ak pernah main game Habbo ada Gernam Gnome
tu first time ak taw bnder nih owh..
xnmpk sgt video tuh btol ker tu gnome bkn toyol? :P
hak2

Tanpa Nama berkata...

seram siot~...meremang bulu msa tgk....sbb sy ni spesis xsuka tgk toyol or bdk brjln dlm gelap or makhluk kerdil...sy cpt lemah smngt...xtw knp =__= [cuba cri plak pasal yagog magog or yakjuj makjuj sbb da pnemuan lubang yg mnghubungkn bumi n tmpt tggal makhluk pmusnah ni]

aq tetap aq from FB

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhh ade yang cakap mmg real wujud.... orang kerdil mungkin mitos....

Gnomes – Elemen-elemen dasar bumi. Mereka hidup dibawah permukaan tanah dan menjaga harta-harta yang ada di bumi. Gnome pekerja logam yang mengagumkan, khususnya untuk buat pedang dan baju besi.

asliner berkata...

gnome same macam orang kerdil dalam cite snow white ke?

*dwarf man*

(^_^)

qyqa berkata...

kenal dia dlm snow white jer..
huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster