Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 12 Mac 2011

KURA-KURA GERGASI SERIUS BESAR PUNYA!

Salam... tadi aku saja je jalan tengok-tengok video? tetiba terjumpa plak 1 video ni pergh!! agak mengejutkan aku sebab kura-kura dalam video ni ha!!! besar punya! besar mana? nak tahu besar mana? korang tengok la sendiri!!!



Kura-kura ni paling besar setakat ni yang aku pernah tengok rupanya ada lagi besar! video ni lagi besar!! sila la tengok kalau tak percaya...



video


P/S=tapi kalau korang tanya aku sama ada betol atau tidak? aku pun tak pasti? tapi memang besar giler punya silap-silap orang pun dia boleh makan! dasyat giler!!

23 ulasan:

vaithis berkata...

sungguh besar... kat negara mana ianya jumpa....

si para para berkata...

gila beso punya..tapi mungkin betul.sebab kurekure dapat hidup lama..

Miss Dill berkata...

betulkah? beso betol!


Miss Dill^^

Jeely jelly berkata...

peh ! besar gile ! tgk video tu berulang2 kali. cm x caye...

echah mashuri berkata...

huh!!besarnyaaaa....kat mana nih?bahayanyaa.macam kura2 dinasour.

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

waaaaaaaa besarnya

QaRr JaliL berkata...

bsq..bsq22

cik sakdi berkata...

besarnya nick..
ingtkan lori bawak tanah
rupaya bawak seekor kure2.

nak naikkan dia atas lori tu mesti gune kren kan? huhu

Ard berkata...

besa punye!! cool

Farhan Zulhusmi berkata...

nick..kenapa dasyatnya ada gila???
ce cite...hahaha

KUREKURE COMEL berkata...

beasu gile gile....ishhh....besar dari manusia tu....mau mati kalau kena hempap tu....ishhh2....

puteri ain berkata...

makkk aihhh besar betul ha..kat mana ni??

Myfrin's story berkata...

Fuh...Baru skrg nampak kura2 sebesar ini......

tot tot kecik berkata...

salam..


alamak tot xdpt nk tgk video tu la..tenet agk slow ckit..hehe..


irfan tolong update kn blog tot..haha bz r..adoi..! :'(

tengku ashran berkata...

jom join bloglist tengku ashran ^_^
gi tengok blog ash..ade entry baru

Shaheila Malek berkata...

macam batu pun ada... ^^

Oasis berkata...

Yup aku pcaya sbb pnah tgk kat the wild punya chanel...

AkuMuzikFilem berkata...

ada kisah di sebalik kura-kura ni......

ayie berkata...

macam replika je..tapi kalau btol nak bawa kemana kura-kura tu..huhu

Cik_Shiqah berkata...

besar! umur kura2 ni pnjg ek smpai membesar cm nih. haha kura2 den tak smpat membesar dah away dulu. ngee~

ïêmå å¢klê§ berkata...

besar giler..
boleh tunggang ni....

cemomoi berkata...

buat kenduri ramai bole dijemput ni

asliner berkata...

nick..
bukan memang ada kura2 gergasi ke kat malaysia nie?
cube gi zoo..nnti mesti jumpe..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster