Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 7 Julai 2010

TAFSIR MIMPI ANDA "part 8"

Ha! syukur kepada Allah aku punya ruangan komen kembali normal seperti sedia kala,korang plak macam mana? harap-harap korang punya pun ok jugak! amin... bila dah ok barulah bersemangat nak update entry baru! hehe ok! kali ni aku naks sambung tafsir mimpi yang ke 8 plak dulu berhenti setakat 7 je kan? hehe



151 Mimpi jatuh cinta pada jururawat : Usaha anda berhasil dengan menyenangkan.

162 Mimpi jatuh cinta pada orang berjanggut : Akan beruntung dalam perkawinannya

163 Mimpi jatuh dari gunung : Alamat kurang baik atau berbahaya bagi anda.

164 Mimpi jatuh dari pesawat : Alamat suatu musibah

165 Mimpi jatuh dari tempat yang tinggi : Masa kejayaan anda akan lenyap.

166 Mimpi keluar dari qua : Akan ada perubahan yang lebih baik.

167 Mimpi jatuh menimpah sesuatu : Akan ada kabar penting

168 Mimpi kaki anda tempang : Akan lekas pergi atau pindah tempat.

169 Mimpi kaki atau tangan kena kotor : Akan mengalami keuntungan.

170 Mimpi kakinya mengeluarkan air: Alamat akan menjadi penghulu.

171 Mimpi kawin dengan isteri orang : Alamat kurang baik

172 Mimpi kawin lagi : Akan bertambah kesibukan.

173 Mimpi kemalangan sewaktu naik bas: Akan memperoleh kesusahan kewangan.

174 Mimpi kehilangan ayam : Akan kehilangan anak dan sanak keluarga.

175 Mimpi kehilangan cincin : Akan bercerai atau kehilangan pasangan.

176 Mimpi kehilangan ibu : Anda merasa berdosa dalam suatu hal.

177 Mimpi kehilangan tangan kanan : Akan kehilangan ayah.

178 Mimpi kehilangan tangan kiri : Akan kehilangan ibu.

179 Mimpi kejatuhan bulan : Akan terima rezeki nomplok.

180 Mimpi keluar dari kereta api : Akan tercapai cita-cita anda.



P/S=eh! harap jangan terlalu percaya sangat ramalan tafsir mimpi ni yer ni cuma kajian je... esok sambung lagi ok! hehe

25 ulasan:

Cheqna berkata...

berusaha juga siapa yang tafsir mimpi2 ni ye..hehe..

:-)

BalqisShafiqa berkata...

salam ziarah, nick.
akak kembali.

hehehe.
mimpi apa ye sampai laptop rosak.
akak punya lappy rosak ni.

echah mashuri berkata...

lau mimpi asyk exam je nape eh>huhuh

Ann berkata...

akak de mimpi smlm tp lupa...

pg ni, germany vs spain...skong sape?

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

mimpi kawen ngan suami orang ?

annfrendly berkata...

haa.. akak nak mimpi kejatuhan bulan lah.. banyak kan dah ramalan mimpi ni adik wat..bagus. rajin betol..

sugar2 kapas strawberry berkata...

nk mimpi blan la.ahakz

mR.sYaH berkata...

ada sambungan lg.. mimpi aku xkuar2 lg pun.. hahha..

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

hr tu akk mimpi perang weh... serius cm dlm citer pearl harbour siap kne tembak lg tu.... adoiyai

Tanpa Nama berkata...

masih xde lagi lar...

NICK IRFAN berkata...

cheqna=ok! hehe

NICK IRFAN berkata...

balqish=eh! laptop akak rosak? virus msuk ker?

NICK IRFAN berkata...

ecah=sbb awk terlalu pikir sgt kot? sbb kdg2 klu kita terbawak2 boleh smpai mimpi jgk...

NICK IRFAN berkata...

ann=sy sokong spain! heheh akak plak?

NICK IRFAN berkata...

miss lolly=yg tu coming soon... hehe

NICK IRFAN berkata...

ann=hehehe sk nk berkongsi dgn semua...

NICK IRFAN berkata...

sugar kapas=kenapa plak???

NICK IRFAN berkata...

mt syah=ade smbung lagi..

NICK IRFAN berkata...

miss xyz=mimpi perang ker??? hmm... kjab nk check...

NICK IRFAN berkata...

tanpa nama=xpe cuba lagi seterusnya plak? hehhee

AngahSayang2314 berkata...

akak pernah mimpi kawin lagi memang betul terjadi mungkin secara kebetulan kot.. hehhehe

NICK IRFAN berkata...

angah=huh! biar btol kak?

ragu berkata...

kalau mimpi rosakkan laptop ape maksudnya? :(

Tanpa Nama berkata...

Min.. klo mimpi kagak d restui ampe 3 kali apa arto nya.. maksh

Kalimat Cinta berkata...

Tadi Pagi Istri Saya Mimpi Saya Kawin Lagi... Apa Ya Artinya ???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster