Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 21 Julai 2010

HEBATNYER PHOTOSHOP!! "part 5"

Salam.. ha! lama aku tak letak entry ada gambar pasal photoshop? hari tu sampai part 4 sekarang aku sambung balik yer.. Lets Cekedaut!!



Fuyooo!! Dasyat giler!!




erkkk!! Arghhhh!!! Larik!!!




Apa la benda dalam seluar dia tu... hehe




binatang apa la agak-agaknyer...




Wah! kretifnyer...



P/S=habis dah! wah! kretif betol orang yang edit gambar ni? tahniah kepada anda!! Insyaallah 1 hari nanti aku nak belajar jugak... hehe

20 ulasan:

terokai seni berkata...

sian kat mamat tu

FyZa berkata...

yup..mmg kretip ssgt..nti dek dah blaja..wat entry taw..nk tgk pic adik plak..;)

Ann berkata...

akak pun ngah blaja gak.....

NARDtheNERD berkata...

belajar la dik..
pastu edit gambar akak..
hehe~

hans berkata...

mula2 jer rasa susah benda nih
kalau dah minat dan rajin explore memang senang jer lah


p/s : Review Film : Inception Memang Terbaik! Aku Sangat Teruju! Kreatif!

[leily.laily] berkata...

fuyyo.. cam2 jenis
hebat hebat hebat.. =)

AngahSayang2314 berkata...

ye la angah pun nak belajar la tapi lebih up sikit hehehe

Ice Juliette berkata...

mmg menarik tp tka takot nk neok... hahahahahahaha

XYZ berkata...

aneh2 je... hu3

Unknown berkata...

cemomoi=nape plak?

Unknown berkata...

fyza=ok.... nnt sy dh thu sy letak at entry yer... hehehe

Unknown berkata...

ann=akak thu x buat?

Unknown berkata...

nardnerd=no prob kak... hehe

Unknown berkata...

hans=ko thu xbuat hasn?

Unknown berkata...

umi alya= btol2....

Unknown berkata...

angah=sama la kita kak...

Unknown berkata...

ice=nape plak?

Unknown berkata...

miss xyz=btol3... hehhee

annfrendly berkata...

adik nak belajar edit gambar macamtu.. bagus tu.. nanti boleh wat gambar yg lagi mengancam..

Unknown berkata...

ann=btol3... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster