Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 5 Julai 2010

MAKSUD SETIAP AYAT DALAM TARIKH LAHIR ANDA

Ha! jom kita tengok sikit apa maksud perkataan dalam tarikh lahir korang! ada maksud tau dalam setiap tarikh lahir korang! layan saja santai sikit? rilex-rilex.. hehe

1-Ambil ayat dari bulan korang lah
January--------aku sepak
February-------aku lompat atas
March-----------aku karate
April-------------aku cium
May--------- ----aku terajang
June-------------aku peluk
July--------------aku buat sardin dengan
August-----------aku makan dengan
September------aku menari dengan
October----------aku menyanyi dengan
November-------aku jelir lidah kat
December-------aku lari keliling


2-Ambil ayat dari hari lahir korang:

1------- burung hantu
2------- makluk asing
3--------public phone
4------- basikal aku
5------- lelaki salji
6------- gangster kampung
7--------mobile telefon aku
8--------hantu jepon
9--------kawan baik nenek aku
10-------kawan lembu aku
11-------cikgu lama aku

12-------kerbau ayah kawan aku
13-------ahli bomba
14-------lembu mak aku
15-------kambing ayah aku

16-------kapak mak aku
17-------lesung batu
18-------pedang aku
19------ lelaki lembut
20-------tikus adik aku
21------ ninja
22-------Chuck Norris
23-------mee kari adik aku
24-------kambing aku
25-------pemain bola sepak
26-------buaya
27-------ayam serama
28-------ipod aku
29-------kucing engkau
30-------kutu rayau
31-------hantu jepun

3-Ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan:
1--------- di dalam kereta aku

2 ---------di atas katil engkau
3 ---------di dalam jamban
4 ---------di bawah katil
5 ---------di atas motosikal
6 ---------di bawah jambatan
7 ---------di atas bumbung rumah
8----------masa makan atas meja
9 -------- semasa jalan2 cari kucing adik aku
0 -------- di dalam bilik tokwan

4-Ambil ayat dari color yang korang suka:
putih---------sebab aku suka macam tu
hitam--------sebab aku memang degil
Pink----------sebab aku memang terer
merah-------sebab ade suara yang bagitau aku
biru----------sebab aku seksi dan aku boleh buat
ungu-------sebab ada orang suruh
kelabu-------sebab aku tak boleh control diri aku
kuning-------sebab ade orang ofer aku RM10
Orange------sebab aku pikir aku bijak
cokelat------sebab aku memang boleh buat
lain2---------sebab diri aku seorang ninja!


Contoh ayat lahir 14.7.1990 ni besday aku la=
Aku buat sardine dengan lembu mak aku di dalam bilik tok wan sebab aku memang degil..(p/s:untuk tahun ambik no akhir ajer)


P/S=ni aku ambik dalam e-mail aku tadi member aku bagi! entah dari mana dia dapat? tak tahu?
jadi aku cuma nak berkongsi je dengan korang... saja kita gelak-gelak sikit? tenangkan fikiran.. hehe

74 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..
besh2!

Cik Shinju berkata...

ni Kak Yun punyer :

aku terajang tikus adik aku di bawah jambatan sbb aku mmg terer...

muahahahahaha... ;p

NARDtheNERD berkata...

6.8.1988

aku makan dengan gangster kampung masa makan atas meja sebab aku memang terer.

hehe. akak terer leh mkn ngan gangster kan~. hahaha~

brat2104 berkata...

besday aku 21/4/82 dan suka merah

aku cium ninja di atas katil engkau sebab ade suara yang bagitau aku

Reen berkata...

aku lompat atas pemain bola sepak di dalam kereta aku sebab aku pikir aku bijak!
huhuhuh
cube teka!

XYZ berkata...

hahaha... x sanggup nk buat kui3 =P

hanim berkata...

huhu.. sy punyer.

aku menari dengan Chuck Norris di dalam kereta aku sebab aku suka macam tu

~~ aku tak waras klu camtue~~

Raji and Yeen berkata...

aku cium pedang aku di dalam kereta aku sebab ada orang suruh..

weh ak nyer cm normal jer x_x"
hahaha

si para para berkata...

aku peluk kutu rayau di atas bumbung rumah sebab aku suka macam tu


gila lawak la ko nick.hahaha

si para para berkata...

nick..aku terpadam la komen yg ko post tadi....tersalah tekan..sowi2...

zulkbo berkata...

aku lari keliling burung hantu
di dalam kereta aku sebab aku seksi dan aku boleh buat..
he he..dah jadi pening lah..

drweya berkata...

aku makan dengan kerbau ayah kawan aku di atas bumbung rumah sebab diri aku seorang ninja!

interesting!

Misz Nuriz berkata...

aku terajang lelaki lembut semasa jalan2 cari kucing adik aku sebab aku pikir aku bijak..

wah, apa kaitan bijak dgn terajang lelaki lembut nie???hahaha..

Ren berkata...

Hahaha kelakau kelakau!! Bro tarikh lahir kite sama la bro!!!!

Melatidaisy berkata...

dah buat pastu gelak sorang2..haha..lawak2

jemput datang amk award di blog sy,ada award dr melatidaisy utk sahabat2.. :)

FyZa berkata...

haha..yg akak pnya..
aku menari dgn buaya masa makan atas meja sebab aku mmg tere..haha..;p

sugar2 kapas strawberry berkata...

aku makan dengan mobile telefon aku di dlm bilik tokwan sbb ad org suruh

deena farhana berkata...

deena nye lak:

"aku makan dengan kambing ayah aku di bawah katil sebab aku memang terer"

adeh. terer mkn ngn kambinggg?????? haishhh..bahayaa ni..

Ann berkata...

akak lakkk

aku peluk pemain bola sepak di bawah katil sebab ada org suruh

haha lawak2..dh le suka bola sepak..kebetulan lak mgena

mr.syazwan berkata...

20/1/88

so jadi mcm ni....


AKU SEPAK TIKUS ADIK AKU MASA MAKAN ATAS MEJA SEBAB ADA SUARA YG BGTAHU AKU

hahahhaha

merepek je erk..

dush!

iRfan Johan berkata...

dato fadilah kamsah pn xde lg teori ni...hehe

Hanim Mahali berkata...

aku menyanyi dgn kucing engkau di bwh jambatan sbb ada org suruh... mmg funny sgt... hak3... xbleh thn nk gelak... geli perut....

MR. SYAH berkata...

aku sepak makhluk asing.. hahahah..

hentakbelipat berkata...

aku karate ganster kampung atas bumbung rumah sebab aku memang degil

Cheqna berkata...

haha..kelakar laa dik..macam2 idea dari email ek..

maksud bday akak mmg boleh buat gelak sikit utk tghari ni, jauh panggang dari api..hehe..

:-)

AngahSayang2314 berkata...

hahahah kelakar tul



mee kari adik aku makan dengan lelaki lembut di atas motor sebab aku pikir aku bijak

hahaha akak pun terpedaya..

kella berkata...

aku makan dengan antu jepon dalam kereta aku sebab aku bijak!

hahaha.. bijak.. bijak!

terokai seni berkata...

penen, penen

Tanpa Nama berkata...

hahha..best!

Unknown berkata...

Habislah uncle kena sepak ni Nick..sebab aku memang boleh buat..baju hari ini t'shirt cokelat..hehe.

SJNathaniel berkata...

wah lawak nya..

"aku karate buaya di atas katil engkau sebab ada org suruh"

Unknown berkata...

lelaki ini=hehehe thnkz!

Unknown berkata...

cik shinju=hehehe tu la mcm2 boleh jd kan?

Unknown berkata...

nardnerd=hahahaa adoi... :)

Unknown berkata...

brat=lawak giler babeng brat pnye tarikh lhir! hehehe

Unknown berkata...

miss xyz=nape plak?

Unknown berkata...

reen=kjab.... hehe

Unknown berkata...

hanim=hehehe :)

Unknown berkata...

fakrur=normal je ko pnyer... hehe

Unknown berkata...

para=hahaha tu la pasal...

Unknown berkata...

para=pdam ape plak?

Unknown berkata...

zulkbo=sama la mcm sy? hehe

Unknown berkata...

rabiarul=hehehe :)

Unknown berkata...

janggel=eh! thn sama x?? warna kesukaan?

Unknown berkata...

fyza=hahah lawak la akak pnyer...

Unknown berkata...

melati daisy=oh... kjab ye nk ambik.. thnkz!

Unknown berkata...

aku tiewa=entahlah no komen! hehehe

Ren berkata...

tahun tak sama la bro.....hehehee warna kesukaan ko apa?

Unknown berkata...

sugar kapas=eh! jd mcm tu plak? hehe

Unknown berkata...

deena=hhaahhaa lawak la...

Unknown berkata...

ann=eh! hahaha

Unknown berkata...

janggel=ko thn bila plak?

Unknown berkata...

mr syazawan=hahahahhaa

Unknown berkata...

irfan=ni teori baru? hehhehe eh! nama sama la....

Unknown berkata...

gadis H=hehehhee lawak la...

Unknown berkata...

syah=pendek je ke?

Unknown berkata...

hentak belipat=hahahahha lawak gak ko pnyer..

Unknown berkata...

cheqna=ape yg akak pnyer? xkn kongsi ker?

Unknown berkata...

angah=hahahaha

Unknown berkata...

kella=hahahha lawak la...

Unknown berkata...

cemomoi=hehhee

Unknown berkata...

miss=thnkz! :)

Unknown berkata...

etuza=eh! mcm tu plak? hehehe

Unknown berkata...

mommyyen=hehehhe thnkz! :)

annfrendly berkata...

hahahaa.. kelakar lah adik...

"aku cium makhluk asing dibawah jambatan sebab aku memang terer"

haaahahhaaa.. kelakar

Unknown berkata...

ann=eh! lawak la yg akak pnyer... hahhaa

Tanpa Nama berkata...

aku buat sardin dengan lembu mak aku di dalam jamban sebab aku memang terer

Unknown berkata...

aya=hehehe lawak la..

hana berkata...

haha..lawaklah,thanks hiburkan hati.mine..aku jelir lidah kat cikgu lama aku dibawah jambatan sebab aku terer..haha..belum pernah dok bawah jambatan..haha..so funny.

Wani Zamri berkata...

Salam, Nak mintak izin tuk copy untuk share dgn yang lain.. :)

Tanpa Nama berkata...

Aku buat sardin dengan public phon
e
Semasa Jalan2 cari kucing adik ku sebab ada orang bagitaw..haha

Mcm mne ye buat sardin dgn public phone ahakss?? Bleh ke haha lawakkk...

Tanpa Nama berkata...

aku buat sardin dengan cikgu lama aku di atas katil engkau sebab diri aku seorang ninja!(kalu ni aku punye besday)

seorang aku berkata...

aku buat sardin dengn lelaki salji diats bumbg rumh sbb ad org offer aku rm10..

~cam ilng akal pulk klo aku wt srdin ats bumbung..kah3

Tanpa Nama berkata...

aku buat sardin dgn mobile telefon aku atas katil engkau sebab ada org suruh...hahaha
-ikan dh abis agaknye... =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster